Compania Tarom va opera zboruri directe intre Iasi si Bergamo (Italia) incepand cu 4 iunie, a anuntat, vineri, intr-o conferinta de presa, directorul Aeroportului Iasi, Marius Bodea, informeaza Mediafax.
Potrivit directorului Aeroportului Iasi Marius Bodea, cursa aeriana Iasi-Bergamo va fi operata de doua ori pe saptamana, miercurea si vinerea.
“Din 4 iunie va deveni operationala cursa spre Bergamo. Tarifele anuntate de Tarom in acest moment sunt mult mai competitive decat ceea ce se practica pe alte aeroporturi din zona Moldovei. Bergamo-Milano este o regiune unde exista o importanta comunitate de romani, iar deschiderea acestei rute trebuie privita si ca o destinatie de business si turism, intrucat Milano este o capitala financiara a Europei”, a spus Marius Bodea, directorul aeroportului din Iasi.
El a mai afirmat ca, in acest an, compania Tarom intentioneaza sa deschida si o cursa directa de la Iasi catre Venetia.
Citeste si: Tarom va introduce curse directe intre Iasi si Tel Aviv incepand cu 31 martie
“Destinatia spre Venetia ar putea fi introdusa inca din vara. In acest fel, se implineste strategia de a acoperi toata jumatatea de nord a Italiei, unde se afla foarte multi romani. In prezent, in zona noastra se opereaza catre Venetia doar de pe aeroportul din Chisinau, iar multe persoane se deplaseaza in Republica Moldova pentru a ajunge la Venetia”, a precizat Marius Bodea.
In prezent, de pe aeroportul din Iasi sunt operate zboruri externe catre Viena, Londra, Roma, Torino si Bologna. La sfarsitul lunii martie, Tarom va introduce si o cursa aeriana Iasi-Tel Aviv, de doua ori pe saptamana.
Noua pista a aeroportului din Iasi, avand lungimea de 2.400 de metri, va fi finalizata in luna noiembrie a acestui an, cu sapte luni mai devreme decat prevedea contractul initial incheiat intre constructori si conducerea aeroportului. Investitia, realizata din fondurile Consiliului Judetean Iasi, se ridica la 139 milioane de lei, lucrarile fiind realizate de asocierea formata din firmele Max Boegl, Vega ’93 Galati si UTI Group. Pista va avea 2.400 de metri lungime, fata de 1.800 de metri cat are cea actuala.
In ultimii ani, mai multe companii aeriene au anuntat ca nu pot opera pe aeroportul din Iasi atat din cauza calitatii precare a pistei, cat si a dimensiunilor reduse ale acesteia, fapt care nu permite aterizarea sau decolarea avioanelor in conditii de siguranta.
Dupa finalizarea noii piste, ar putea fi introduse zboruri de la Iasi catre Paris, Amsterdam, Bruxelles si catre un oras din Spania.
Sursa foto: wikipedia.org
PENTRU MINISTRUL TRANSPORTURILOR :
ATI INCEPUT UN PROCES DE SCHIMBARE , DE INSANATOSIRE DAR V-ATI OPRIT .
NU STIM CARE ESTE CAUZA , DAR NOI SALARIATII DE LA CFR CALATORI VOM LUPTA PANA LA CAPAT SI VOM FOLOSI TOATE “ARMELE” PERMISE DE LEGE CA SA VA DETERMINAM SA CURATATI PUTREGAIUL ADICA CONDUCEREA DE LA CFR CALATORI.
NU POTI SA FI PLATIT DIN BANI PUBLICI CU PESTE 9000 DE EURO LUNAR + BONUSURI SI SA RAPORTEZI PIERDERI DE PESTE 400 MILIOANE DE LEI LA FINELE ANULUI 2013 , SA DEVALIZEZI SOCIETATEA INTR-UN RITM AMETITOR DE RAPID DUPA BUNUL TAU PLAC MAI MULT SA DAI DOVADA DE AROGANTA MAXIMA COMBINATA CU O FRUSTRARE NATIVA , DAUNATOARE UNUI MANAGER LA O SOCIETATE DE STAT.
DA, DOAMNA RAMONA MANESCU , ATI GHICIT , ESTE VORBA DE MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN , CARE NU MAI NECESITA ABSOLUT NICIO DESCRIERE.
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat.
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi, şi astfel prin noul mers al trenurilor intrat în vigoare la jumătatea lunii decembrie 2013 au fost scoase peste 200 de trenuri .
În ultima perioadă, Valentin Dorobanţu, omul garantat de Relu Fenechiu, este preocupat să blocheze accesul ceferiştilor de pe calculatoarele companiei la site-urile ziarelor care fac dezvăluiri despre şmenurile sale.
De fapt, Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate. Însă, Dorobanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul , directorului Claudiu Dumitrescu si a directoarei Dana Galbeni Răchilă , prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu. De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti) pe care au vândut-o către alţi acţionari.”
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat.
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi, şi astfel prin noul mers al trenurilor intrat în vigoare la jumătatea lunii decembrie 2013 au fost scoase peste 200 de trenuri .
În ultima perioadă, Valentin Dorobanţu, omul garantat de Relu Fenechiu, este preocupat să blocheze accesul ceferiştilor de pe calculatoarele companiei la site-urile ziarelor care fac dezvăluiri despre şmenurile sale.
De fapt, Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate. Însă, Dorobanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul , directorului Claudiu Dumitrescu si a directoarei Dana Galbeni Răchilă , prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu. De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti) pe care au vândut-o către alţi acţionari.”