Europarlamentarul PNL RAMONA MANESCU si-a continuat, marti, luarile de pozitie impotriva terorismului global care macina constant securitatea si linistea cetatenilor europeni si nu numai. In ultima perioada, MANESCU a devenit unul dintre cei mai activi europarlamentari, reprezentantul liberalilor folosind orice prilej sau cale de comunicare pentru a lansa mesaje legate la acest subiect fierbinte.
Prin intermediul unui comunicat de presa publicat pe site-ul Partidului Popular European (PPE), RAMONA MANESCU a intarit ideea potrivit careia protectia cetatenilor impotriva teroristilor este mai presus decat orice ambitie politica, prevenirea actelor de violenta extrema fiind una dintre datoriile clasei politice internationale actuale
“Oricare sustinator al valorilor liberale are dreptul sa puna la indoiala politicile ce ar putea genera un efect negativ asupra libertatilor civile. Cu toate acestea, exista momente cand fiecare dintre noi trebuie sa fie pregatit sa faca mici sacrificii pentru o cauza justa.
CITESTE SI: RAMONA MANESCU: Europenii trebuie sa ramana uniti impotriva TERORISMULUI
Lupta actuala impotriva terorismului, in special cea care implica grupurile islamiste radicale, este o astfel de cauza.Datoria noastra trebuie sa fie prevenirea terorismului, mai degraba decat o reactie la fapte deja petrecute.
Terorismul poate fi infrant prin doua moduri:
Pe termen lung trebuie sa analizam factorii socio-economici care creeaza un mediu in care atat de multi oameni tineri si deziluzionati cedeaza la chemarea Jihad-ului. Cred ca acest lucru se bazeaza pe dificultati economice si pe o lipsa a oportunitatilor care pot fi rezolvate doar prin investitii semnificative in infrastructura si educatie.
Cu toate acestea, pe termen scurt, noi trebuie sa-i invingem pe teroristi. Este evident ca un numar mare de luptatori instruiti traverseaza frontierele de pe teritoriul UE pentru a comite acte de violenta. Trebuie sa facem orice este necesar pentru a contracara acest lucru.
CITESTE SI: RAMONA MANESCU: UE este un spatiu al pacii care trebuie protejat cat timp este o realitate
De aceea, consider ca trebuie sa sprijinim realizarea Registrului cu Numele Pasagerilor la nivelul UE, pentru a imbunatati schimbul de informatii si intensifica controalele la frontiera. Este clar ca unii dintre colegii mei din Parlamentul European incearca sa impiedice acest proces. Acum nu este momentul pentru obtinerea de capital politic folosind motive populiste, acum avem nevoie de un raspuns unitar la o amenintare reala la adresa pacii si securitatii noastre.
Este momentul ca Parlamentul European (PE) sa se pozitioneze ferm impotriva teroristilor si sa actioneze cu coerenta si determinare. Fiecare dintre noi isi aminteste scenele teribile generate de teroristi, la care am fost martori in interiorul frontierelor UE, inclusiv Londra, Madrid, Bruxelles, Paris sau Copenhaga. Preocuparea noastra principala in acest moment nu trebuie sa se rezume la ambitiile noastre politice, ci la securitatea cetatenilor europeni”, se arata in comunicatul RAMONEI MANESCU.
Sursa foto: mondonews
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !!!!!!!!!!!!!!! DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ? DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ? “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national. Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT. Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia. Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei. Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.” Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ??? Jolly-jokeri de la CFR Calatori. In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie? Numai bosul CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu. Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile. Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu. Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?” “Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. „ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre acţionarii de la firma braşoveană- Costel Comana, este în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman este in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica dircetorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”