ALEXANDRU GHITA, fratele lui SEBASTIAN GHITA a dat un TUN de MILIOANE in cardasie cu MAI. Curtea de Conturi a Romaniei a constatat, printre alte neregului evidentiate de raportul de audit al activitatii financiare a Ministerului Administratiei si Internelor (MAI) pe anul 2013, dat recent publicitatii, conditiile in care reprezentantii MAI au semnat un contract cu SC 2K Telecom SRL pentru realizarea sistemului call-center (reteaua voce-date din cadrul Centrului de Contact), scrie opiniabuzau.ro.
MAI a platit firmei 20 milioane lei cu tot cu TVA (aproximativ 4,7 milioane euro). Specialistii sustin ca, la data efectuarii misiunii de audit, sistemul call-center nu era functional, desi contractul a fost incheiat la data de 16 octombrie 2009, cu o durata initiala de 26 de luni.
CITESTE SI: INCREDIBIL: TOPOLICEANU ii invata pe BREAZU si LUNGU cum sa o INFUNDE pe UDREA
ALEXANDRU GHITA. Ulterior, termenul-limita a fost modificat prin 11 acte aditionale pana la data de 31 decembrie 2014, perioada mare de derulare a contractului avand ca efect „uzura morala a echipamentelor si a solutiilor software alese, situatie care genereaza cheltuieli suplimentare de upgradare”. In acelasi timp, Curtea de Conturi a atras atentia cu privire la faptul ca prin contract au fost incluse servicii de mentenanta, garantie si suport in valoare de 432.000 de lei cu TVA, contrar legii privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora, unde se prevede gratuitatea garantiei acordate, noteaza junalistii de la Opinia.
ALEXANDRU GHITA. In plus „din faptul ca sistemul call-center nu este functional in prezent, rezulta ca nu au fost atinse obiectivele generale prevazute in caietul de sarcini, respectiv: dezvoltarea managementului informatiei la nivelul MAI, care sa permita tuturor utilizatorilor abilitati accesul la un sistem unic de gestionare a informatiilor la nivelul institutiei si cresterea gradului de satisfactie a cetateanului”, se mai arata in raport.
CITESTE SI: INCENDIAR: GRESEALA SAU INTENTIE? UDREA l-a dat in gat pe TRAIAN BASESCU
ALEXANDRU GHITA. Potrivit cotidianului local din Buzau, firma 2K Telecom este controlata de ALEXANDRU GHITA (fratele deputatului PSD SEBASTIAN GHITA), care detine 67,12% din actiuni, Radu Vasile, cu 24,83% si buzoianul DOMENTE VASILE (unchiul fratilor SEBASTIAN si ALEXANDRU GHITA), proprietar al 8,05% dintre actiunile firmei.
Sursa foto si text: opinia de buzau
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !!!!!!!!!!!!!!! DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ? DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ? “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national. Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT. Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia. Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei. Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.” Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ??? Jolly-jokeri de la CFR Calatori. In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie? Numai fostul bos de la CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu. Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile. Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu. Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?” “Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. „ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre acţionarii de la firma braşoveană- Costel Comana, este în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman este in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica dircetorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”