Ministrul Afacerilor Interne, Gabriel Oprea a declarat in acesta seara, la postul Realitatea TV, ca Victor Ponta este un foarte bun Prim Ministru, care nu are o politica de stanga, ci o politica pentru Romania. Oprea a mai declarat despre Ponta ca este bun pentru Uniunea Europeana.
Intrebat despre relatiile cu Presedintele Romaniei, Gabriel Oprea a sustinut ca Iohannis este un om serios, care se tine de cuvant. “UNPR il sprijina pe Klaus Iohannis” a mai declarat Oprea.
UPDATE 22:05: Gabriel Oprea a spus ca a avut intalniri cu copresedintii PNL, Alina Gorghiu si Vasile Blaga, insa a precizat ca nu au reusit sa il convinga, cu privire la formarea majoritatii parlamentare, pentru inlaturarea Guvernului Ponta, pentru ca, afirma Oprea, UNPR “nu a facut niciodata parte dintr-o echipa care sa dea jos un Guvern”.
“Ma intalnesc. Eu consider ca toti colegii, din celelalte partide, nu sunt dusmani politici, poate competitori politici (…) De obicei si de regula, nu m-am luat de oameni politici, desi, in interior, poate eram un vulcan. Fac acest lucru in continuare, m-am intalnit cu oameni politici pe care ii consider parteneri politici. Dincolo de ce discut, ma tin de cuvant. Vasile Blaga e un om serios. M-am intalnit cu ei. Nu au reusit sa ma convinga. Sunt intr-o echipa, intr-un Guvern. Niciodata nu am facut parte dintr-o echipa care sa dea jos un Guvern. UNPR chiar face ceva pentru Romania (…) Pentru orice proiect national care este un plus pentru Romania vreau sa stiti ca suntem alaturi“, a declarat Oprea.
In acest context, Gabriel Oprea a subliniat faptul ca “UNPR va merge, incet, dar sigur pe drumul lui fie ca vor unii sau nu, va asigura stabilitatea politica si economica, si in viitor, a Romaniei”.
“Cred intr-un proiect national in care UNPR este un partid de cuvant, intr-un Guvern care munceste pentru tara asta (..) Dincolo de orice, e important pentru mine si pentru partidul meu faptul ca, vreti, nu vreti toata lumea ne cauta pentru ca suntem seriosi si ne tinem de cuvant. Au nevoie de oameni seriosi care se tin de cuvant. Stiti de ce au nevoie toti: de oameni ca mine, care nu se sperie usor. Sunt un om care nu se sperie la greu. UNPR deja a devenit un brand in Romania”, a adaugat Gabriel Oprea.
Stire in curs de actualizare.
Va mai amintiti?
Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro…
Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
“Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
De necrezut , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi.
Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu.
De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana.
Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara. In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor.
Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu.
Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori”