Europarlamentarul PNL RAMONA MANESCU a sustinut, duminica la Constanta, ca ROMANIA este pregatita sa intre in SCHENGEN, insa exista state care blocheaza acest lucru, pentru ca ”interesele lor nu sunt suficient de bine reprezentate cu ROMANIA in SCHENGEN”, dand ca exemplu Olanda.
RAMONA MANESCU a fost intrebata, duminica, intr-o conferinta de presa sustinuta la Constanta, cand va intra ROMANIA in spatiul SCHENGEN, ea raspunzand ca europarlamentarii fac toate demersurile pentru ca ROMANIA si BULGARIA sa intre in SCHENGEN.
CITESTE SI: RAMONA MANESCU: Egalitatea de gen este un principiu ce trebuie sa devina REALITATE
“Europarlamentarii fac toate demersurile care pot fi facute in Parlament ca ROMANIA si Bulgaria sa intre in SCHENGEN, pentru ca suntem cuplati, nu ne putem decupla, asta este foarte clar. Parlamentul a decis deja de doua ori pana acum ca ROMANIA este pregatita sa intre in SCHENGEN printr-o decizie, printr-un vot in plen, Comisia Europeana (CE) de fiecare data a dat acelasi raspuns, Romania este pregatita sa intre in SCHENGEN. Exista inca state care blocheaza intrarea ROMANIEI in SCHENGEN nu pentru ca ROMANIA nu ar fi pregatita, ci pentru ca interesele lor nu sunt suficient de bine reprezentate cu ROMANIA in SCHENGEN”, a spus RAMONA MANESCU.
Europarlamentarul liberal a dat ca exemplu Olanda, tara care opune intrarii ROMANIEI in SCHENGEN.
CITESTE SI: RAMONA MANESCU ar putea CANDIDA pentru PRIMARIA CONSTANTEI
“Am vazut reactiile Olandei. Sunt foarte agresivi olandezii in momentul acesta, nu pentru ca nu suntem noi pregatiti, ci pentru ca nu le servim lor ceea ce vor de la noi. E un fel de targuiala, sper sa nu cedam pentru ca nu mi se pare normal, suntem membri cu drepturi depline avem si drepturi, nu doar obligatii, si trebuie sa inteleaga si olandezii acest lucru. (…) Facem lobby in Parlamentul European (PE) pentru ca mi se pare absolut nefiresc si este o incalcare grava a dreptului pe care statul roman il are ca membru al Uniunii, al acordurilor pentru ca se invoca anumite aspecte care nu au nicio legatura cu SCHENGEN. Facem lobby pentru ca nu avem de ce sa fim calcati in picioare si tratati ca stat de mana a doua. (…) Putem discuta, putem negocia, putem face compromisuri pana in momentul in care mie imi sunt incalcate drepturile. In momentul in care sunt considerat un stat care are doar obligatii si care trebuie doar sa se supuna, nu mai am ce discuta si nu mai am ce negocia. Deci nu poti sa negociezi in genunchi si nu poti sa accepti sclavagism modern sau colonialism moderm”, a mai afirmat RAMONA MANESCU.
Sursa foto: Mondo News
“Numirea lui Iosif Szentes este practic bomboana de pe coliva falimentarii companiei de stat CFR Calatori, intrucat acesta este cunoscut in randul ceferistilor ca un sustinator infocat al operatorilor de transport feroviar de calatori privati.
Trebuie precizat ca in 2012, odata cu venirea in fruntea Ministerului Transporturilor a lui Ovidiu Silaghi, la conducerea CFR Calatori a fost impus tandemul garantat si sustinut de controversatul Gruia Stoica, adica Stefan Roseanu- Valentin Dorobantu(angajat in prezent la REGIOTRANS , firma “DECEDATULUI” COSTEL COMANA SI ARESTATULUI, IORGU GANEA ) iar Iosif Szentes a devenit consilierul acestora.
Ulterior, Roseanu a fost inlocuit la sefia CFR Calatori cu Valentin Dorobantu, care se spune ca a devalizat pur si simplu acesta societate , iar Szentes a ramas pe pozitie.
In acea perioada, Roseanu,dar mai ales, Dorobantu si Szentes au „tesut” mersul trenurilor de asa natura incat sa devalizeze compania de stat, dar sa prospere operatorii privati de transport feroviar de calatori.
Ulterior, in 2013, Dorobantu si Szentes au repetat reteta aplicata in 2012 care a pagubit la greu CFR Calatori.
Acum insa, procurorii DNA ancheteaza o speta în care prejudiciul s-ar ridica la peste 5 milioane euro, real , ar fi vorba de un prejudiciu de aproximativ 160 milioane euro?(ne poate lamuri CLAUDIU DUMITRESCU, care este sub control judiciar , director in Ministerul Transporturilor, cel despre care se spune ca “manarea” subventiile catre transportatorii privati de calatori)
Mai trebuie precizat ca Iosif Szentes detine un PFA pe are nu l-a mentionat in declaratia de avere, iar la alegerile parlamentare din 2009, a candidat, fara succes, pe lista UDMR pentru un loc de deputat in judetul Vrancea.
Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara.
In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor.
Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu.
Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi ,Relu Fenechiu Dan Sova, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori”
Au ajuns toți *hârcăiții*, care nu ne vor in Schengen,
Care vor doar să profite; cu afaceri dupa porturi.
Cu tomate și lalele, ce le pun la noi pe rafturi,
Dacă noi tăcem ca muții, când cu droguri vor să *sagen*.
———————————-
Au ajuns toți *fonfăiții;.. ce nu-s neam cu Dumnezeu,
Ce se cred cu șapte coarne, de la Lucifer primite.
Să lovească neamul nostru, după care să profite,
Fără ca să mai gândească,.. că avem și noi un ZEU.