Deputatii au decis incuviintarea urmaririi penale si retinerea ELENA UDREA, insa cererea de arestare nu a intrunit numarul de voturi necesar. ELENA UDREA a declarat ca votul alesilor a fost facut ca la rabin: unul pentru procurori si unul pentru ea.
Intrebata daca discursul ei a fost cel care i-a convins pe parlamentari sa voteze in acest mod, UDREA a raspuns ca nu au avut nevoie sa fie convinsi.
“Stiu si ei ca am dreptate. Ei au nevoie de curaj pentru a recunoaste lucrurile care se intampla. Ei se poarta asa cum e imaginea despre Parlament. Fiecare a votat cum a considerat”, a declarat UDREA.
“Nu am crezut ca se va vota a treia arestare. Ce justitie e asta? Ce pericol sunt eu daca o instanta m-a lasat in liberate? Asta e circ, nu e justitie. Imaginea justitiei are de suferit din cauza modului in care e aplicata. (…)
CITESTE SI: ELENA UDREA poate fi URMARITA PENAL, RETINUTA, dar nu si ARESTATA. UPDATE
O sa fiu retinuta, dar nu pot fi arestata. E strigator la cer. Nu ma duc acasa. Eu vreau sa fiu iar retinuta si sa port din nou catuse. Daca e circ, sa fie circ pana la capat.
Au votat ca la rabin: hai sa fie una pentru procurori, una pentru UDREA.
Nu o sa contest votul. Procurorii, daca vor, ma pot cita. Va rog sa ma urmariti de maine incolo”, a mai spus ea.
CITESTE SI: DOSAR GALA BUTE: ELENA UDREA RAMANE SUB CONTROL JUDICIAR
Elena UDREA va putea fi urmarita penal si retinuta, in conditiile in care rezultatul final al votului Camerei Deputatilor privind cererea de retinere a fost de 123 de voturi pentru si 119 impotriva, in timp ce solicitarea de arestare a fost respinsa, transmite B1 TV.
Cererea privind inceperea urmarii penale in cazul ELENA UDREA a fost aprobata, miercuri, de Camera Deputatilor, cu 193 de voturi “pentru”, 106 “impotriva”, alte sase voturi fiind anulate.
Sursa foto: realitatea
Mai este o luna si jumatate pana cand mersul trenurilor de calatori se va schimba din nou.
Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta. Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.
Dl. Ghiocel Iulian Matache ,Ministrul Transporturilor, nu vede nu aude dar stie…