Noul termen pentru deschiderea in totalitate a Autostrazii Pitesti – Sibiu este anul 2021, fata de 2023 cum era initial, declara DAN COSTESCU.
Ministrul Trnsporturilor spune ca unitatea special constituita pentru implementarea proiectului a gasit solutii pentru devansare, in timp ce pentru sectoarele de capat va fi posibila folosinta mai devreme de aceasta data, a declarat, duminica, la Pro Tv, ministrul Transporturilor, DAN COSTESCU.
“Intre prioritatile noastre este vesnicul proiect Pitesti-Sibiu. In acest moment, termenul este 2021 pentru intreaga autostrada, cu cele cinci tronsoane, iar pentru sectoarele de capat va fi posibila darea in exploatare mai devreme, cu un an inainte. Este foarte important mai ales pentru Pitesti — Curtea de Arges, care va fi data in functie odata cu drumul national care va circula spre judetele Valcea si Gorj. Este o veste buna pentru cei care merg in acea directie pentru ca, din 2020, acestia vor putea circula in alt regim catre destinatiile lor”, a spus ministrul DAN COSTESCU.
Acesta a subliniat ca tronsoanele de capat vor fi gata primele, inca din anul 2020. Sectorul Pitesti-Curtea de Arges, estimat a fi finalizat in 2020, este important pentru ca odata cu el “vom sincroniza si realizarea” traficului pe drumul national care pleaca pe sub munte, afirma ministrul Transporturilor.
“Toti conducatorii vor putea merge pe acest tronson dincolo de Targu Jiu. Soferii vor scapa astfel de traversarea Dealului Negru spre Ramnicu Valcea. Din cealalta parte, in 2020, va fi gata si tronsonul Sibiu-Boita”, a adaugat seful MT.
Sursa foto: agerpres
Iosif Szentes, director general, a hotarat sa reorganizeze compania CFR Calatori desi spune ca in 2015 a incheiat pe “profit” si de reorganizare se ocupa tocmai Marcel Litra.
Fratia penalilor de la CFR Calatori:
Litra Marcel , director comercial CFR Calatori -luare de mita ;
Secara Vasile, fost director general CFR Calatori-santaj;
Berindean Nicolae , fost sef oficiu jurudic CFR Calatori-complicitate la santaj;
Mogan Petru , sef serviciu logistica CFR Calatori,mentinut de Dorobantu Valentin in aceasta functie fara a avea nicio conditie indeplinita in vederea ocuparii ei ,nici cel putin cea de vechime -evaziune fiscala,tainuire, abuz in serviciu, dare de mita, etc.
Radulescu Gheorghe , fost director CFR Calatori Brasov-santaj, fals si uz de fals.
Claudiu Dumitrescu, fost membru in CA al al CFR Calatori-trafic de influenta, luare de mita,etc.
Dorobantu Valentin, fost director general CFR Calatori-abuz in serviciu, comportare abuziva, etc.
Gavris Teodor, fost director tractiune CFR Calatori-luare de mita, trafic de influenta, etc.
Si mai urmeaza , e lesne de inteles, cine…
Premierul Dacian Ciolos ar trebui sa ia aminte la ilegalitatile la adresa “tehnocratului” Dan Costescu, care tolereaza si astfel de lucruri si sa-l demita, pentru ca in niciun caz nu va avea performantele scontate in acest sector economic atat de dificil, condus acum de o marioneta , dar si a verosilor oameni de afaceri care nu stiu alta cale de a face business decat implicand si devalizand banii statului?