Alimentele nesanatoase pentru copii au interzis la publicitate

In conditiile in care tot mai multii copii sunt obezi, organismele europene si companiile au inceput sa ia masuri pentru a descuraja consumul de alimente nesanatoase de catre copii. Astfel, un proiect al Comisiei Europene va prevedea iinterzicerea publicitatii mincinoase la alimentele pentru copii. In intampinarea acestei decizii, cateva companii din Romania au semnat un protocol prin care se instituie un cod etic in domeniu. De acum, toate informatiile referitoare la gust, compozitie si calitati nutritive vor fi conforme cu realitatea . Kraft, Coca-Cola, Nestle, Unilever, Star Foods, Burger King, Ferrero, General Mills, Kellogg’s, Mars, PepsiCo se numara printre companiile care au aderat la acest cod etic, scire Evenimentul Zilei.Se vor promova doar produsele care indeplinesc criterii nutritionale specifice, bazate pe dovezi stiintifice acceptate sau ghiduri internationale . Citeste stirea completa pe site-ul Antena 3.