In conditiile in care tot mai multii copii sunt obezi, organismele europene si companiile au inceput sa ia masuri pentru a descuraja consumul de alimente nesanatoase de catre copii. Astfel, un proiect al Comisiei Europene va prevedea iinterzicerea publicitatii mincinoase la alimentele pentru copii. In intampinarea acestei decizii, cateva companii din Romania au semnat un protocol prin care se instituie un cod etic in domeniu. De acum, toate informatiile referitoare la gust, compozitie si calitati nutritive vor fi conforme cu realitatea . Kraft, Coca-Cola, Nestle, Unilever, Star Foods, Burger King, Ferrero, General Mills, Kellogg’s, Mars, PepsiCo se numara printre companiile care au aderat la acest cod etic, scire Evenimentul Zilei.Se vor promova doar produsele care indeplinesc criterii nutritionale specifice, bazate pe dovezi stiintifice acceptate sau ghiduri internationale . Citeste stirea completa pe site-ul Antena 3.
Alimentele nesanatoase pentru copii au interzis la publicitate
- Categories: Social
Articole Similare
5 Motive pentru care Loteria este Mai Bună Decât Aparatele de Sloturi
de
Vlad Economu
martie 18, 2024
Revoluția depozitării: cum lăzile din plastic ne fac viața mai ușoară
de
Vlad Economu
februarie 28, 2024
Cum să avem un venit lunar mare fără să muncim mult: Strategii și sfaturi practice
de
Vlad Economu
februarie 24, 2024