Andreea Marin Banica in business: Sunt un negociator cinstit. Este ca mine sau deloc!

Andreea Marin Banica este cunoscuta ca director de programe si prezentatoare a emisiunii “Surprize, Surprize”, dar si a faptului ca, in Romania, ea a fost sau este imaginea unor branduri precum Garnier, BMW Automobiles, Head amp; Shoulders, Cartier (bijuterii si accesorii). De asemenea, a realizat diverse interviuri si documentare cu personalitati interntionale, precum Harrison Ford, Liam Neeson, Larry Hagman, Richard Clayderman, Martin Lawrence, Beyonce, Liza Minnelli, Placido Domingo. A fost prima femeie jurnalist din Romania care a escaladat varful Kilimanjaro. Acum are afaceri in diverse domenii si spune, pentru MONEY.ro, care pot fi miscarile inspirate in aceasta perioada.Ce inseamna brandul Andreea Marin? Cat valoreaza el?Cred ca ar fi o infatuare pentru mine sa vorbesc despre numele meu deja ca despre un brand. Altii spun ca este un brand si cred ca, dintr-un considerent pe care il inteleg, acela al durabilitatii acestui nume pe piata. Practic am construit din nimic destul de multe lucruri pe diverse directii, nu doar in televiziune, nu prea am avut esec, si atunci numele Andreea Marin Banica asociat altor branduri sau altor idei de afaceri, nu neaparat celor care tin de televiziune, inseamna ceva durabil. Brandul Andreea Marin Banica, daca exista, numai specialistii o pot spune, mie mi se pare prea pretentioasa abordarea. Cert e ca tot ce am eu de facut ca lucrurile sa fie bune, din punctul meu de vedere, este sa-mi fac treaba cu multa responsabilitate si cu multa creativitate.De ce crezi ca firmele din Romania si-au asociat numele cu al tau? De ce au dorit sa fii imaginea lor, sa ii reprezinti?N-as putea sa fac reclama unui brand in care chiar nu cred Cred ca oricine vrea sa-si asocieze imaginea cu un om care are succes in domeniul sau, mai ales cand e vorba de un domeniu foarte vizibil, pentru ca imprumuti ceva din ceea ce tu realizezi, imprumuti din notorietatea ta acelui brand, aduci publicul tau catre acel brand cu care te asociezi. Atunci cand aleg un brand cu care accept sa colaborez, pentru ca nu orice oferta este si una de acceptat, trebuie sa fie unul in care cred, pentru ca n-as putea sa fac reclama la tigari, daca eu nu fumez si n-am fumat niciodata. N-as putea sa fac reclama unui brand in care chiar nu cred, pentru ca nu il folosesc si nici nu l-as folosi vreodata. Nu pot minti spunand ca il voi folosi. Sursa foto: money.roCiteste interviul complet pe money.ro