Autostrada Transilvania va fi construita la un pret mai mic, Bechtel ramane pe doua tronsoane

Costul de construire a autostrazii Transilvania va fi redus la 6,9 milioane euro/km, cu circa 50 la suta mai putin, iar compania Bechtel va mai lucra doar pe doua tronsoane, statul fiind liber sa liciteze celelalte sase tronsoane, a anuntat, miercuri seara, la Guvern, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.Premierul Emil Boc a sustinut la randul sau ca Bechtel nu va primi despagubiri pentru modificarea contractului. Se continua lucrarile pe tronsonul Suplacu de Barcau-Bors, iar la nivelul politic am decis, in coalitie, ca tronsonul de la Gilau la Mihaiesti sa fie scos imediat la licitatie, deoarece proiectarea este finalizata. Pentru tronsonul Targu Mures-Campia Turzii va fi reluata proiectarea, in vederea organizarii licitatiei de executie. Evident ca Bechtel nu va primi despagubiri, ce despagubiri sa primeasca ? , a spus Boc.Potrivit ministrului Transporturilor, compania Bechtel va continua lucrarile doar la tronsoanele Campia Turzii-Gilau si Suplacu de Barcau-Bors, reprezentand 118 kilometri din cei 415 kilometri ai autostrazii Transilvania, statul fiind liber sa liciteze celelalte sase tronsoane, fara nicio pretentie din partea constructorului american.Proiectul autostrazii Transilvania a fost impartit in 8 tronsoane de constructie. Lucrarile nu au fost incepute pe 6 dintre ele, insumand 297 de kilometri, respectiv Brasov-Fagaras (53 km), Fagaras-Sighisoara (52 km), Sighisoara-Ogra (56 km), Ogra-Campia Turzii (36 km), Cluj Vest-Mihailesti (24 km) si Mihailesti-Suplacu de Barcau (76 km).Citeste articolul integral pe site-ul Mediafax.