Cannes Lions 2010 va fi transmis de Money Express la Bucuresti

Revista saptamanala de business Money Express este primul brand media din Romania care va transmite in timp real de la cel mai important festival de comunicare al anului – Cannes Lions 2010 – in cadrul unui proiect multi-media (TV, radio, online, print, retelele sociale). Cannes Lions, care debuteaza luni, 21 iunie, reuneste profesionisti din publicitate, media, PR, dar si reprezentanti de top ai celor mai mari clienti de publicitate din lume.Jurnalistul Money Express trimis la Cannes Lions, Larisa Ghitulescu (foto), va transmite corespondente zilnice pentru The Money Channel si va avea interventii periodice pentru Radio Guerrilla, luni si vineri in emisiunea “Logout” si joi la “Guerrilla de dimineata”. Money Express va publica articole despre concluziile si lectiile festivalului din acest an in editiile din 29 iunie si 6 iulie, iar pe www.moneyexpress.ro veti gasi, zilnic, cele mai proaspete informatii si declaratii de la eveniment.Noutatea proiectului consta in transmisiunile, live, pe retelele sociale Facebook si Twitter. Astfel, profesionistii din industria de publicitate, marketing, media si comunicare din Romania vor putea afla in timp real cele mai importante concluzii, tendinte si declaratii de la Cannes Lions 2010, eveniment care reuneste peste 8.000 de delegati din 90 de tari.“Ideea relatarilor in media sociale, in special pe Facebook, a venit in mod natural, din moment ce unul dintre cei mai importanti speakeri ai editiei Cannes Lions de anul acesta este Mark Zucker­berg, fondatorul si CEO 8209;ul Facebook”, a declarat Daliana Barbuica, PR Manager Money Express. “Pe de alta parte, consumul acestui tip de media a luat amploare in Romania, in special in randul comunitatii de marketing si comunicare. Retelele sociale devin o componenta necesara a jurnalismului contemporan”, a spus Barbuica.Cea de 57-a editie a festivalului de publicitate Cannes Lions 2010 are loc in perioada 21-26 iunie. Peste 50 de seminarii vor fi sustinute de practicieni si lideri de opinie din industria de comunicare globala, printre ei numarandu-se reprezentanti de top ai unor clienti precum Yahoo!, Microsoft Advertising, Facebook, MasterCard, Kraft Foods, PricewaterhouseCoopers, Hewlett-Packard, Coca-Cola. De asemenea, toate marile holdinguri si retele de publicitate din lume sunt prezente la acest eveniment, atat in competitia care premiaza cele mai bune campanii din anul precedent, dar si la seminarii si workshop-uri.Participarea Money Express la Cannes Lions 2010 este sustinuta de Ursus, partenerul revistei in acest proiect jurnalistic multi-media.