Clear Channel gestioneaza campania de publicitate outdoor pentru RIN Group

Grupul american Clear Channel Romania, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, va asigura in acest an managementul de proiect pentru campaniile outdoor ale grupului de firme RIN Group, detinut de fratii Negoita. Campania de publicitate stradala va fi lansata in luna mai si se va axa, in prima instanta pe promovarea unui nou complex rezidential din comuna Popesti-Leordeni, a carui constructie va demara in vara acestui an.Clear Channel Romania va asigura pentru RIN Group intreaga gama de servicii conexe proiectului de OOH: de la inchirierea spatiilor media la productia, iluminatul, montajul, monitorizarea si intretinerea suporturilor publicitare. “Oportunitatile continua sa existe pe piata locala de publicitate stradala. Vizibilitatea oferita de acest canal este maxima, iar paleta larga de locatii ale Clear Channel Romania permite o comunicare ce isi gaseste cu usurinta specificul pentru orice tip de client. Suntem convinsi ca expunerea pe care o vom asigura pentru RIN Group va avea rezultate tangibile in afacerile companiei”, a declarat Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel.“Cererea de spatii de locuit este inca semnificativa in Romania, iar comunicarea variantelor imobiliare catre romani reprezinta un avantaj competitiv puternic al oricarui dezvoltator imobiliar. De aceea, am ales sa comunicam prin intermediul publicitatii stradale. Reteaua extinsa de locatii spectaculare ale Clear Channel Romania a reprezentat un important criteriu in alegerea agentiei, pentru ca ne permite sa ne adresam publicului prin intermediul unei variate game de spatii publicitare stradale”, a declarat Ionut Negoita (foto), presedinte RIN Group. Portofoliul de clienti al Clear Channel Romania cuprinde companii locale si internationale precum: Alpha Bank, Bayer, Cumpana, Kenvelo, Samsung, Vodafone, Tymbark, McCann Erickson, Optimedia, Group M, Starcom, The Group, Zenith Media.Clear Channel Romania este parte a grupului Clear Channel Outdoor, cea mai mare companie de publicitate outdoor din lume. Compania are aproape un milion de panouri in peste 50 de tari de pe 5 continente, fiind prezenta in 49 dintre cele 50 domenii de piata desemnate. La nivel mondial, compania este prezenta si in publicitatea din aeroporturi, cai ferate, taxiuri, si centre comerciale. Divizia din SUA (Spectacolor) si cea internationala (DEFI) sunt lideri globali de piata prin afisaje spectaculare, ce se regasesc si in Times Square–New York. Clear Channel Outdoor a intrat pe piata romaneasca in 2007, prin achizitionarea Klass Advertising. Cu o prezenta in 30 orase, Clear Channel Romania are peste 700 locatii spectaculare.