Clientii BT Aegon îşi pot vedea conturile pe pilonul II

BT
Aegon Fond de Pensii lansează, luni, un serviciu online prin care
clienţii fondului de pensii obligatorii (pilonul II) Vital, pe care îl
gestionează, îşi pot verifica operaţiunilor desfăşurate pe propriile
conturi, a anunţat luni compania.

Serviciul va fi pus la dispoziţia clienţilor prin intermediul unei pagini de internet care se lansează, de asemenea, luni.
Clienţii
fondului pot verifica operaţiuni cu privire la încasarea de
contribuţii, convertirea lor în unităţi de fond, evoluţia unităţii de
fond în perioada care a trecut de la prima contribuţie şi până în
prezent sau pot afla valorile activului net al fondului Vital.
BT
Aegon Fond de Pensii, companie mixtă a Băncii Transilvania şi grupului
olandez Aegon, ocupă locul al şaptelea în clasamentul celor 14
administratori de fonduri de pensii private obligatorii din România.