Consiliul de Brand: Frunza ramane aceeasi, eventual cu mici modificari


Consiliul de Brand a recomandat pastrarea frunzei din logo-ul de promovare turistica a Romaniei, eventual cu mici modificari, a declarat Paul Marasoiu, membru al Consiliului, in cadrul reuniunii de luni.

quot;Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu solutia propusa de THR-TNS si isi asuma pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brand-ului. Avand in vedere similitudinile dintre cele doua frunze, este in derulare un proces juridic de evaluare a acestei situatii quot;, a spus Marasoiu.

El a mai spus ca dupa dezbaterile de analiza a logo-ului, Consiliul nu a gasit niciun viciu. quot;Vom pastra, cu mici imbunatatiri, aceeasi structura incat sa iesim de sub orice forma de amenintare juridica quot;, a mai spus Marasoiu.

El a subliniat ca daca nu vor aparea probleme din punct de vedere juridic, frunza va fi pastrata in forma de acum.

Reprezentantii Consiliului de Brand au mai spus ca MDRT nu va plati niciun ban catre consortiul THR-TNS, pana cand lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic.