Criteriile de disponibilizare in Ministerul Administratiei si Internelor

Implicarea in fapte cu caracter penal, analiza antecedentelor disciplinare, comportamentul necorespunzator cerintelor de etica si deontologie profesionala, sunt doar cateva din criteriile prin care MAI vrea sa reduca numarul de posturi ale personalului, anunta Directia de Imagine a ministerului.

Potrivit unui comunicat remis Agentiei NewsIn, Ministerul Administratiei si Internelor supune dezbaterii publice proiectul Legii privind unele masuri speciale pentru reducerea cheltuielilor bugetare. De asemenea, quot;in vederea respectarii tintei de deficit bugetar si incadrarea cheltuielilor de personal in limita alocata pentru anul 2011, se impune, in mod exceptional, ca Ministerul Administratiei si Internelor sa implementeze unele masuri de redimensionare a numarului de posturi ocupate de politisti, cadre militare, soldati si gradati voluntari, functionari publici si personal contractual. Numarul de posturi se reduce, la nivelul ordonatorilor de credite, astfel incat sa se asigure incadrarea in cheltuielile bugetare aprobate, potrivit legii, pentru anul 2011 quot;, precizeaza MAI in comunicat.

Reducerea numarului de posturi se va face potrivit unor criterii stabilite de MAI, din care institutia exemplifica implicarea in fapte cu caracter penal, analiza antecedentelor disciplinare, comportamentul necorespunzator cerintelor de etica si deontologie profesionala, nivelul pregatirii profesionale necesare ocuparii postului, nivelul experientei profesionale, evaluarea activitatii profesionale individuale. In acest mod, in aplicarea masurii se preintampina orice ingerinta de ordin subiectiv. In acest mod, in aplicarea masurii se preintampina orice ingerinta de ordin subiectiv, subliniaza Ministerul Administratiei si Internelor. nbsp; Proiectul de act normativ se circumscrie demersurilor de modernizare si eficientizare structurala a Ministerului Administratiei si Internelor, proces ce are in vedere cresterea capacitatii operative prin reducerea nivelurilor ierarhice, scurtarea timpului de luare si transmitere a deciziei, a timpului de reactie, precum si diminuarea numarului de efective din structurile suport in vederea reducerii deficitului de personal din cele operative.