O discutie, hodoronc tronc, cu carcotasii Serban Huidu si Mihai Gainusa despre care este, in esenta, vechea noua poveste fara cap si fara coada a celei mai longevive emisiuni locale de satira. Un detaliu in plus: in decembrie se incheie contractul cu Prima TV. Foaie alba de hartie, de un deceniu se tot scrie/ O cronica carcotita si de crainici, politicieni si vedete de carton huidu(ita). Inceputul articolului, un fel de „tocanita de gazete“, daca vreti, e formulat din ratiuni strict de business; dincolo de faptul ca trimite cu gandul la varianta radio a „Cronicii Carcotasilor“, ofera un prim indiciu – acela de 10 ani de rezistenta – despre cat de popular si, implicit, eficient s a dovedit a fi, de a lungul timpului, formatul de emisiune care i a facut cunoscuti pe Serban Huidu si Mihai Gainusa si la televizor.In cifre, poezia celor 10 ani „de tot rasul“ – pentru a pastra o licenta care i apartine lui Huidu – se scrie astfel: peste 300 de emisiuni, peste 26.000 de dude, balbe si perle televizate descoperite, plus mai bine de 8.500 de aparitii „memorabile“ ale unor persoane publice surprinse in ipostaze care mai de care mai jenante si mai comice. Intr-o industrie in care specialistii in branding au observat ca mai ales emisiunile care se bazeaza pe glume isi pierd repede sarmul, asemeni unor bancuri pe care le stii deja, cum se face ca trecerea timpului nu a imbatranit „Cronica“, ci, dimpotriva, pare sa i fi conservat eficienta?Citeste articolul integral pe money.ro