Cum poti creste rata de conversie pentru un website?

In
cazul in care sunteti proprietarul unei afaceri online, pentru a avea succes,
este esential sa transformati cat mai multi dintre vizitatorii site-ului dumneavoastra in clienti reali. Pentru a spori rata de conversie (raportul
dintre vizitatori
si clienti reali) trebuie sa tineti cont de urmatoarele 5 elemente
de baza: proiectarea generala a site-ului, hosting profesional,
hyperlink-uri, informatii de contact, continut website.

Designul general al site-ului
Pastrati site-ul curat si ordonat si evitati aglomerarea acestuia cu prea multa
grafica sau reclame. Site-ul trebuie sa fie usor de utilizat si accesibil
oricarui vizitator. Rata de conversie este conditionata si de proiectarea
generala a site-ului. Daca vizitatorii nu pot gasii usor informatiile pe care
le cauta, sansele ca o vizita sa se transforme intr-o tranzactie sunt destul de
mici.

Hosting
profesional
Este bine sa alegeti un provider de hosting web cu reputatie buna, care sa va
ofere un pachet de hosting conform cerintelor dvs. si un suport tehnic rapid si
de calitate. De asemenea, furnizorul dvs. trebuie sa va garanteze un
uptime cat mai mare posibil.

Hyperlink-uri
Pentru a transforma vizitatorii in potentiali clienti este bine ca acestia sa
fie directionati catre anumite servicii sau produse in momentul in care au
facut click pe reclama site-ului dvs. Multe dintre reclame, de obicei,
directioneaza vizitatorii catre pagina principala a site-ului si nu catre
produsul sau serviciul din reclama. Acest lucru creste riscul de-a pierde un
potential client, pentru ca acesta, aflat pe pagina principala a site-ului,
pierde timp pretios pentru a cauta produsul dorit. Daca link-ul din reclama
duce catre pagina unui produs, sansele ca un vizitator sa devina un potential
client se maresc.

Informatii de contact
Este necesar sa includeti informatii de contact pe site-ul dvs. In plus,
acestea trebuiesc plasate intr-o locatie usor vizibila si accesibila. In
general se recomanda ca informatiile de contact sa fie plasate in partea
dreapta sus a paginii. Trebui sa includa un numar de telefon, o adresa de email
si o locatie fizica unde puteti fi gasiti. Daca puteti da si detalii financiare,
banca, cod IBAN, este foarte bine. Acestea sporesc increderea vizitatorilor si
ii asigura ca afacerea dvs. este una legitima.

Continut
Este important ca paginile site-ului sa
ofere continut relevant care sa descrie produsele si/sau serviciile de pe acea
pagina. Este bine ca vizitatorii sa gaseasca usor informatii ca: pret,
descriere produs , transport, etc. Pentru a creste rata de conversie este bine
sa optimizati paginile site-ului pentru motoarele de cautare (sa faceti SEO)
folosind cuvinte cheie, descrieri si
continut relevant.