Cum sa-ti faci afacerea profitabila in vremuri de criza


Modul “supravietuire” este familiar tuturor afacerilor care au trecut prin criza, a celora care s-au mentinut pe linia de plutire prin amanarea investitiilor, a angajarilor, a targetelor pe termen lung in favoarea traiului de pe-o zi pe alta.

In timp ce modul “supravietuire” este un rau necesar in vremuri critice, afacerile care pierd din vedere riscurile pe termen lung pot rata cota de piata. Iata cateva sfaturi din partea specialistilor de la entrepreneur.com.

Trecerea pe modul “crestere” poate fi periculos daca este decisa intr-un mod nepotrivit. Cand, cum si de ce ar trebui afacerile sa ia decizii in acest sens? Consultantul financiar John Gilespie, presedintele companiei Beyond the Bottom Line si Elizabeth Gasper, director general in cadrul aceleiasi companii, au cateva solutii.

Unde te pozitionezi

Modul “supravietuire” inseamna sa faci concedieri, sa reduci marja de profit, sa economisesti, in contrast cu modul “crestere”, moment in care o companie reinvesteste profitul, isi extinde operatiunile si gandeste strategii pe termen lung.

Primul si cel mai important lucru pe care trebuie sa-l stii este unde ar putea compania ta sa esueze intr-o strategie de crestere, considera Gilespie.

Citeste mai mult pe money.ro