Cum se negociaza pretul unei masini noi

Negocierea pretului masinii este cea de-a doua cea mai importanta etapa atunci cand vine vorba de achizitia unei masini noi. In fiecare an agentii si directorii de vanzari din showroomuri invata noi metode de a atrage clientii si ce a-i convinge pe acestia ca fac afacerea anului (cel putin) daca se decid sa cumpere acel automobil. Dar de obicei este exact invers.In cele mai multe cazuri, personalul de vanzari aplica doua strategii de baza. Prima – Va putem oferi un discount special numai daca veti cumpara astazi/saptamana/luna aceasta! In multe cazuri s-ar putea ca aceasta oferta sa nu fie reala, iar dealerul respectiv doar sa incerce astfel sa-si atinga targetul de vanzari in luna respectiva. Pe de alta parte, oferta poate fi reala, in cazul in care este vorba de o lichidare de stoc, pentru un model care iese din fabricatie. Dar chiar si asa, o reducere poate fi in continuare oferita.A doua strategie incarca sa convinga potentialul client ca agentul de vanzari este de partea lui – Va putem oferi un discount, dar trebuie sa discut inainte cu directorul . Este doar o simpla strategie pentru a calma dorinta clientului de a cere un discount suplimentar, si implicit o modalitate de a spune ca – mai reducem pretul cu x%, dar atat si nimic mai mult .Citeste articolul integral in Ziarul Financiar