Filmul de prezentare al orasului Cluj-Napoca a fost premiat in SUA

Filmul de prezentare a orasului Cluj-Napoca, realizat de Laviniu Lazar, a fost premiat in SUA. Videoclipul a primit locul III la competitia Telly Awards. Peste 12.000 de productii de pe cinci continente au fost inscrise in competitie, ajunsa la editia a 33-a. Trebuie spus ca la categoria unde a fost premiat si videoclipul de prezentare a orasului Cluj-Napoca sunt nominalizate zeci de videoclipuri apreciate de juriu.Finantarea filmului a fost asigurata de patru companii din “Big Four” – Deloitte, KPMG, PriceWaterhouseCoopers si Ernst amp;Young. “Este un proiect reprezentativ pentru Cluj, vom continua sa sprijinim promovarea orasului, consideram ca are un potential de dezvoltare foarte puternic si e unul dintre pilonii de crestere economica pentru Romania”, spune Adriana Lobda, directorul de audit al Deloitte Romania.Filmul de 4 minute si 45 de secunde a necesitat aproximativ zece ore de material video brut, inregistrate pe durata a doua luni, in 12 locatii din oras, iar editarea sa a durat trei zile, spune Lazar.“E un oras mic si relativ necunoscut iar faptul ca i-am impresionat inseamna mult”, spune Lazar, adaugand ca acum lucreaza la un film de prezentare “completa” a orasului, cu toate aspectele – turism, economie sau cultura – care va fi gata la mijlocul anului viitor.Laviniu Lazar a inscris in competitie si filmul de prezentare a transformarii fabricii de bere Ursus intr-o berarie, videoclip de asemenea premiat. “Sunt primele videoclipuri pe care le-am inscris de cand m-am intors in Romania, din 2008, si ambele au castigat”, spune el.