Hallmark va lansa Fast Break, o pauza publicitara dedicata unui singur advertiser

Hallmark Channel va lansa, pe 23 iunie, Fast Break, un format de pauza publicitara pentru un singur advertiser, concept care va ajuta mesajul unei companii sa fie receptionat inaintea altora, informeaza revista americana Variety. In timpul primei pauze publicitare din timpul unui film, un spot de 10 secunde va anunta ca productia este sponsorizata de o anumita companie, iar imediat dupa aceea va fi difuzat un spot de 30 de secunde pentru compania respectiva. In mod normal, o pauza publicitara dureaza mai mult de patru minute. Dupa prima pauza publicitara, celelalte vor reveni la lungimea normala, incluzand mai multi advertiseri. Clientii sunt din ce in ce mai ingrijorati din cauza cantitatii de reclame si a lungimii pauzelor publicitare. Acest efort al canalului de televiziune va oferi mai multa constientizare asupra mesajului companiei si va intoarce investitia clientilor noastri , a declarat presedintele Hallmark Channel, Bill Abbott.Fast Break va debuta in zilele de 23-26 iunie, in timpul filmului de la ora 21.00, iar primul advertiser va fi compania de asigurari si produse financiare Mutual of Omaha.Hallmark Channel este parte a grupului NBC Universal. Grila sa de programe contine filme din categoria family si seriale de televiziune.