Ieseanul Florin Zamfir este noul detinator al sloganului turistic al Romaniei “The land of choice”

Imnul turistic al Romaniei, The land of choice , nu mai apartine statului roman, ci unor ieseni.Florin
Zamfir a depus, la sfarsitul lunii aprilie, o cerere de marca la
Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) pentru denumirea “The
land of choice, joy amp; oportunities . Ieseanul a trecut in cererea
de inregistrare a marcii domeniile publicitate, turism, unitati de
cazare, organizarea de calatorii, servicii sociale, instruire, educatie. The
land of choice este si sloganul intermediar al brandului de tara, care
va fi lansat in toamna acestui an, potrivit oficialilor din Ministerul
Turismului. Noul brand al Romaniei va fi mediatizat pe un buget care,
potrivit unor informatii pe surse, va depasi 50 de milioane de euro. Romania,
the land of choice este sloganul pe care Ministerul Turismului l-a
lansat cu mare fast la 1 mai, in statiunea Mamaia, si cu care spera sa
atraga turisti in tara noastra. Imnul este compus de Marius Moga si interpretat de acesta, impreuna cu Loredana, Felicia Filip, Aurelian Temisan si Smiley, iar pentru realizarea acestuia au fost investiti aproximativ 10.000 de euro, bani proveniti din donatii.Turismul romanesc fusese promovat, pana acum, prin sloganul Simply surprising .