Magiunul de Topoloveni, amendat de Protectia Consumatorilor pentru eticheta

Magiunul de Topoloveni a fost amendat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) din cauza etichetei.

Desi este un brand romanesc recunoscut in Europa, cu un certificat international de calitate, magiunul a fost sanctionat pentru o serie de greseli de etichetare, transmite Realitatea TV.

Astfel, magiunul de Topoloveni a fost amendat de doua ori. Omul de afaceri Bibiana Stanciulov a explicat care au fost greselile de etichetare care au dus la sanctiunea aplicata de ANPC.

quot;Prima data am fost amendata in 2009. Nu din cauza calitatii. Atasasem o mica etichetuta pe care aparea nbsp;verbul previne. Dar verbul fusese folosit in baza unor cercetari. Au amendat hipermarketul in care se gasea magiunul de Topoloveni si au scos produsul temporar de la raft. (…) nbsp;N-am avut in acelasi camp vizual mai multe mentiuni, mai multe informatii, dar pe borcanul meu sunt informatii inclusiv pentru bolnavii de diabet. Le multumesc comisarilor de la ANPC, pentrcu ca acum m-am redresat. Am pus aici frumos pe capac toate etichetele posibile si imposibile quot;, a declarat omul de afaceri, Bibiana Stanciulov. nbsp;

Magiunul Topoloveni s-a alaturat recent celor peste 1000 de produse agricole si alimentare protejate de sistemul de calitate european al denumirilor de origine protejata si indicatiilor geografice protejate, fiind nbsp;primul produs romanesc de acest tip, potrivit Comisiei Europene.

Bibiana Stanciulov a cumparat fabrica de la Topoloveni in 2002 si a inceput cu exportul a 10-15 tone de magiun vrac, in special, in Austria si Germania. Acum, fabrica unde se produce magiunul de Topoloveni a fost modernizata, in urma unor investitii de crica 1,5 milioane de euro, din care jumatate de milion de euro au provenit din fonduri europene.

La inceput magiunul de Topoloveni era vandut exclusiv la export, iar ulterior a fost introdus si pe piata interna.

Sursa foto: Facebook