Matinalele, Craciunul si premiile, mizele radiourilor la sfarsit de an

Piata de radio a fost dintotdeauna un fel de Cenusareasa a peisajului media din Romania, inregistrand cote de piata mai mici in comparatie cu cele din alte tari, scazand mai mult decat orice alt canal de comunicare pe timp de criza si fiind, in general, primul exclus din mixul de media la taierile de bugete. Pentru o industrie care a avut, anul acesta, o scadere estimata de aproape 50% fata de anul trecut, principalii jucatori de pe piata se arata totusi destul de increzatori in viitorul businessului lor. Potrivit lui Marius Furdui, director adjunct Europa FM, comparativ cu perioada verii, veniturile din publicitatea radio au crescut in aceasta toamna. Lucru care era si firesc, data fiind tendinta ascultatorilor de a-si relua obiceiurile de vizionare TV si ascultare a radioului, odata cu sfarsitul verii. “Veniturile din publicitatea radio incearca sa supravietuiasca si ele crizei, dar sunt mai mari decat cele din vara”, a precizat si Alexandru Macavei, director adjunct la Radio 21.Muzica poate fi decisiva in clasamentul radiourilorSchimbari foarte mari nu au avut loc in peisajul radio al ultimilor ani. Accentul este pus, ca si pana acum, pe matinal, despre care Serban Huidu de la Kiss FM spune ca reuseste, mai ales pentru radiourile mari, generaliste, sa decida soarta radioului in clasamentele de audienta. Citeste mai mult pe Business Standard