McCann Erickson, premiu romanesc la Cresta Awards

Campania de informare privind riscurile vitezei excesive a adus agentiei McCann Erickson, la categoria Press, singurul premiu romanesc la editia 2008 a festivalului international de publicitate Cresta Awards, a anuntat, luni, agentia. Am fost, astfel, singura agentie romaneasca premiata la Cresta. In afara lucrarii castigatoare, alte doua au fost finaliste si ne mandrim cu faptul ca avem cea mai buna evolutie din Romania, de-a lungul anilor, la acest festival , spun reprezentatii McCann Erickson.Lucrarea premiata (in foto) face parte dintr-o campanie de print care a castigat, in 2007, Grand Prix-ul festivalului Golden Drum. Festivalul Cresta Awards a fost fondat in 1993 de Creative Standards International in parteneriat cu IAA. La editia actuala din 2008, cea de-a 16-a, au participat 51 de tari si un juriu de 160 de creativi de top. Preselectia pentru categoriile festivalului -TV/Cinema, Press, Poster si Ambient Media – a fost tinuta in 10 orase din lume, printre care si Bucuresti.