Moda in lupta cu criza: Piata de fashion din Romania aduce branduri noi

Criza din lumea financiara continua. Se spune ca Romania nu a ajuns inca la limita de jos a colapsului, insa piata de fashion nu renunta atat de usor, scrie Ziarul Financiar. De fapt, contraataca si aduce branduri noi care sa castige lupta cu criza.Este probabil ca marile case de moda sa intarzie sa se gandeasca la debutul pe o piata ca Romania din cauza crizei economice. Tocmai de aceea exista un potential neexploatat suficient pentru brandurile care si-au fixat ca target consumatorii cu venituri peste medie care tocmai din cauza vremurilor vitrege ezita sa investeasca in produse de brand, scriu jurnalistii de la Ziarul Financiar. Cred ca acest segment de consumatori se va orienta catre produse din categoria celor din care fac parte Celyn B., produse de calitate, dar la preturi rezonabile , explica Alina Pacurar, general manager Icon.Inaugurarea magazinului Icon a avut loc la inceputul lunii octombrie in Baneasa Shopping City. Am ales cu atentie din mai multe proiecte aflate in proces de inchiriere la inceputul acestei veri. Am folosit ca si criterii de selectie pozitionarea tenant-mix-ului si catchment-area pe care proiectele o detineau, respectiv cine vor fi vizitatorii acestor malluri , spune Pacurar. Citeste mai mult in Ziarul Financiar