Money Express este partener The Economist in Romania. Hurezeanu este noul sef al revistei

Din ianuarie 2011, Money Express va prelua in exclusivitate pentru Romania o serie de materiale si analize ale celor mai cunoscuti jurnalisti de business din Marea Britanie.Revista de business Money Express a incheiat un parteneriat exclusiv cu prodigioasa revista economica britanica The Economist. Astfel, incepand cu editia din ianuarie 2011, Money Express va prelua in exclusivitate pentru Romania o serie de materiale si analize ale celor mai cunoscuti jurnalisti de business din Marea Britanie. Continutul international, de inalta calitate al The Economist, este apreciat in intreaga lume pentru analizele critice, independenta si pentru abordarile unice. Colaboram cu cele mai bune si prestigioase publicatii din lume si suntem bucurosi sa anuntam un nou si exclusiv parteneriat cu Money Express in Romania. Money Express va prelua in mod regulat continut de la The Economist in paginile sale si speram ca parteneriatul nostru sa fie unul de lunga durata”, spune Rebecca Cogswell, Syndication and Licensing Director al The Economist.“Singura revista de business independenta de pe piata media romaneasca incheie astazi un parteneriat strategic cu cel mai important grup media de business din Europa. Este primul pas pe care il avem in vedere pentru dezvoltarea revistei Money Express in incercarea de a o pozitiona drept lider in piata revistelor de business din Romania. Simultan, de la 1 februarie 2011, parteneriatul dintre The Money Channel si grupul Ogilvy – unul dintre cele mai mari grupuri media din lume – se va concretiza prin intarirea pozitiei in piata a The Money Channel, singura televiziune de business din sud-estul Europei. Impreuna cu managerul Sebastian Ghita vom continua sa investim puternic in cele doua branduri astfel incat, chiar intr-un an de criza, sa putem dezvolta cea mai importanta sursa de continut de business si de sustinere a spiritului antreprenorial din Romania”, declara Dragos Nedelcu, vicepresedinte al Consiliului de Administratie al grupului Realitatea-Catavencu.Emil Hurezeanu, noul director editorial Money Express si The Money Channel subliniaza, de asemenea, importanta acestui parteneriat care consolideaza angajamentul asumat de cele doua vehiculele media pentru a reflecta cu profesionalism informatii economice catre publicul roman. “Asocierea lui The Economist cu institutii de media din afara spatiului anglo-saxon este rarisima, pentru ca marele saptamanal britanic este celebru prin exigenta si severitatea evaluarilor sale. Venirea in Romania a lui The Economist, ca partener al Money Express este una din putinele performante sigure ale crizei. Sau mai exact, un semn, ca criza isi dezvolta deja anticorpii si antidotul. Onoarea de a lucra impreuna cu The Economist va fi depasita doar de asumarea unui nou angajament de competenta si profesionalism, aici si acum, in fata cititorilor nostri”, precizeaza Emil Hurezeanu.The Economist are peste 80 de parteneriate la nivel mondial, intre acestea cele mai importante fiind “Roularta” din Belgia, Focus Magazin din Germania, Challenges, Courrier International si Vocable din Franta, Kathimerini din Grecia, IQ in Lituania, Ukrainian Week in Ucraina si Presspublica in Polonia.Sursa foto: Agerpres