Optimedia, StarcomMediaVest Group si Zenith Media se unesc intr-un singur grup

nbsp;

Grupul international Publicis isi uneste cele trei agentii de media de pe piata romaneasca intr-un singur grup local de negociere, cu scopul de a imbunatatii performanta in comunicare a clientilor, potrivit directorilor celor trei agentii de media.

Grupul nou creat va purta denumirea de PGM – Publicis Media Group.

quot;Aceasta miscare strategica este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbarile din reteua din care facem parte, dar este totodata si un avantaj competitiv in contextul economic actual quot;, a declarat Stefan Iordache, Managing Director Starcom MediaVest Romania.

Potrivit reprezentantilor celor trei agentii, prin noua sa pozitie pe piata, Grupul Publicis va reusi sa reuneasca resursele deja existente in scopul maximizarii serviciilor oferite intr-un domeniu devenit de importanta strategica pentru clienti.

In Romania, grupul Publicis detine trei mari agentii de media: Zenith Media, Optimedia si Starcom MediaVest, avand totodata cota cea mai mare de piata, de 25,1% si fiind cel mai bun grup de comunicare din Romania, potrivit celui mai recent studiu RECMA (singura companie de cercetare internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media).

Optimedia este in primele 10 agentii de media din Romania, cu peste 85% din cifra de afaceri data de bussines-ul local si numara in portofoliu clienti precum Alpha Bank, Campofrio, L’Oreal Nestle, Hochland, HP, OMV, Petrom, Whirlpool, Zarea.

Starcom MediaVest Group, din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, detine in portofoliu clienti precum: Autoitalia, Avon, Cristim, nbsp; Dacia/Renault, GE Money, GSK, InBev, Kraft, P amp;G, Philip Morris

Zenith Media are clienti precum BRD-GSG, Carrefour, ING Group, L’Oreal, Nestle, Reckitt-Benkiser, Toyota.

nbsp;