Posta Romana a lansat serviciul ExpediPrint, dedicat companiilor

Posta Romana a lansat serviciul ExpediPrint, dedicat companiilor care expediaza volume mari de corespondenta comerciala catre un numar mare de destinatari. ExpediPrint este un serviciu de posta hibrida, informatiile circuland atat in format electronic, cat si in format traditional, potrivit datelor remise de institutie intr-un comunicat de presa.Posta Romana a lansat serviciul ExpediPrint in cadrul Bucharest City Challenge 2008, eveniment care s-a desfasurat in Bucuresti, in perioada 22-24 august, pe circuitul din jurul Palatului Parlamentului. Vectorul de imagine al acestui serviciu a fost pilotul de raliuri Adrian Raspopa, concurent in cadrul Cupei Dacia Logan.Astfel, companiile care doresc sa utilizeze serviciul ExpediPrint predau Postei Romane, in format electronic, baza de date cu destinatarii corespondentei comerciale precum si continutul acesteia, dupa care Posta Romana expediaza informatiile, in format electronic, catre centrele regionale operationale, unde corespondenta este tiparita si expediata, dupa cartarea automata, in functie de adresele de distribuire.