Posta Romana, agent electoral pentru Basescu

Prin contractul incheiat cu Posta Romana, PD-L plateste scrisorile expediate catre electorat, la kilogram. Valoarea unei transe de scrisori expediate poate ajunge si la 10 mii de euro.Campania pentru alegerile prezidentiale a scos postasii in strada. La comanda, acestia s-au dus la mitinguri sau au impartit scrisori din partea presedintelui in exercitiu. In campania dinaintea primului tur al prezidentialelor, conducerea Postei Romane a promis cresteri salariale si chiar a semnat un document in acest sens. Contractul dintre PD-L si Posta Romana a fost incheiat inainte de alegerile parlamentare din 2008 si expira la sfarsitul acestei saptamani.Posta Romana s-a transformat peste noapte intr-un agent electoral pentru presedintele Traian Basescu. Mai multi angajati ai CN Posta Romana ne-au contactat pentru a acuza politizarea institutiei dupa alegerile parlamentare de anul trecut. Guvernul condus de Emil Boc l-a desemnat la sefia Postei pe Marius Vatavu, un tanar din echipa liderului PD-L Gheorghe Flutur. In luna septembrie, insa, acesta a fost inlocuit din senin de ministrul Comunicatiilor, Gabriel Sandu. In locul sau a fost numit director general Tudor-Gabriel Bohalteanu, fost vicepresedinte EximBank. Bohalteanu este un nume des intalnit in jurul Petromservice, societate condusa de liderul sindical Liviu Luca si pusa in slujba intereselor lui Sorin Ovidiu Vantu. Proaspatul director general al Postei Romane a explicat presei ca este vorba despre o simpla legatura de familie.Intre timp insa, Posta s-a transformat intr-un adevarat campion al agentilor electorali ai lui Traian Basescu. Ni se cer mai nou completarea listelor de adeziuni pentru Traian Basescu, impartirea de fluturasi (pliante publicitare – n.r.) electorali cu sigla PD-L… Nu mai zic ca, la alegerile electorale, in ziua in care nu mai era voie sa faci campanie electorala, noi eram trimisi sa distribuim fluturasi cu iubitul nostru PD-L , ne scrie o angajata a unui oficiul postal din Sectorul 1. Angajatii din mai multe departamente ale companiei au acuzat politizarea institutiei de catre PD-L, care a schimbat 200 de directori la nivelul intregii tari, cu un singur scop: slujirea campaniei candidatului Traian Basescu. Intre timp, postasii au inceput sa umble prin Bucuresti cu scrisori voluminoase semnate de lideri pentru sustinerea campaniei presedintelui in functie, iar oficiile postale sa fie decorate cu afise ale aceluiasi candidat.Citeste mai mult in Jurnalul National