Prigoana: In martie – aprilie 2011 trusturile de presa vor veni in cap

Omul de afaceri nu vrea sa cumpere niciun produs media din cele existente acum, ci ar vrea doar sa se elibereze piata ca sa-si lanseze propriile brand-uri.

Omul de afaceri Silviu Prigoana, care a creat mai multe televiziuni si inca are afaceri in zona media, prevede falimentul marilor trusturi de presa actuale pana in primavara viitoare. Caz in care el ar profita de vidul creat pe piata pentru a face ceea ce stie mai bine : sa inventeze noi produse media, cu nbsp; bani putini, pe care sa le creasca si apoi sa le vanda cu profit.

“In martie – aprilie trusturile vor veni in cap. Semnele exista de pe acum si le vedeti si voi: restructurari masive si intarzieri mari la salarii. Asa incepe prabusirea. Iar in primavara se vor si inchide multe. Asa mi s-ar face mie loc pe piata. Ii astept la cotitura pe mogulii de presa care nu au ineteles ca nbsp; trusturile de presa nu pot sa cheltuiasca intre 600 si 800 de milioane de euro pe an si sa faca profit in Romania”, a declarat, in exclusivitate pentru Money.ro, omul de afaceri. Acesta nu a nominalizat vreun trust aflat in dificultate.

In schimb, omul de afaceri a tinut sa precizeze ca nu i-a trecut vreodata prin cap sa faca vreo oferta financiara pentru vreun brand actual pentru ca se considera un creator de brand-uri si nu cumparator al lor. “Sa cumpar ceva? Exclus. Eu creez brand-ul. Hai sa ne gandim la Realitatea TV, Sport.ro, Telesport, Taraf TV si altele”, a spus Prigoana. Omul de afaceri ar fi interesat sa deschida inclusiv o televiziune de stiri “dar nu in formatul existent acum”. El crede ca, in momentul de fata, se pune prea mult accent pe dezbateri prelungite in locul unui flux continuu de stiri.

Citeste mai mult pe money.ro