Q2M si Intact Interactive au incheiat un acord pentru vanzarea spatiilor publicitare a 10 site-uri

Intact Interactive – compania new media a Intact Media Group – si Q2M au ajuns astazi la un acord privind vanzarea spatiilor publicitare ale site-urilor a1.ro, antena3.ro, antena2.tv, antenai.ro, euforia.tv, financiarul.com, sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro si vdtonline.ro.Din punct de vedere cantitativ, portofoliul actual Q2M numara, astfel, 54 de site-uri, intre care 25 masurate de SATI, adica un trafic lunar de peste 9 milioane de clienti unici insumati. Q2M se plaseaza, asadar, pe locul 3 in clasamentul celor mai importante regii de vanzari online, dupa criteriul suma vizitatori unici.In ceea ce priveste audienta, Q2M are un reach saptamanal de 14,6% in randul tuturor utilizatorilor de Internet contorizati SATI (784 de mii de vizitatori unici deduplicati saptamanal, in cifre absolute).Pe de alta parte, prin acest parteneriat strategic cu Intact Media Group, Q2M se pozitioneaza pe piata regiilor interactive drept cel mai mare jucator pe segmentul stiri generale, realizand – cu branduri consacrate precum A1.ro, Antena3.ro, realitatea.net sau Cotidianul.ro – un reach saptamanal de 48,7%, adica aproape jumatate din consumatorii celei mai disputate categorii din SATI.Pe segmentul Economie si finante, cu branduri puternice precum Sfin.ro [site-ul Saptamana Financiara], Financiarul.com, money.ro (cu afiliati CodFiscal, Standard, Convertor si altii), IQads si SMARK, Q2M obtine o audienta consolidata de 133 mii vizitatori unici deduplicati pe saptamana (reach 27% in cadrul categoriei). La aceasta se adauga Manager.ro (noul portal de business lansat de Fokus Digital Services cu sustinerea Rentrop amp;Straton), care urmeaza – in cursul acestei luni – sa aiba date SATI care vor proba performanta sa.Din punct de vedere calitativ, in ceea ce priveste structura demografica a audientei inregistrate de reteaua Q2M, conform ultimului Studiu de Audienta SATI [valul din martie – august 2010], 42,8% dintre vizitatori fac parte din categoriile sociale de top AB (manageri, profesionisti cu inalta educatie), in timp ce 39% dintre vizitatorii unici au educatie superioara, reach-ul saptamanal in randul acestor categorii de public fiind de aproape 17%.Procentele publicului premium cresc in cazul site-urilor de Business (52% dintre vizitatori au studii superioare, 51% fac parte din categoriile de top AB) si al celor de stiri generale (42% studii superioare, 45% categoria AB).De asemenea, prin acordul semnat astazi au fost intarite, atat cantitativ, cat si calitativ, segmentele Lifestyle feminin si Divertisment reprezentate de Q2M.Portofoliul total al companiei [indiferent de sistemul de masurare al traficului], care este pus incepand cu 1 februarie 2011 la dispozitia agentiilor de media si al clientilor directi interesati, poate fi consultat la adresa www.q2m.net/network.INTACT Media Group reprezinta cea mai importanta platforma media din Romania. Trustul ofera publicului larg si comunitatii B2B continut de calitate, cu relevanta locala, creat si dezvoltat de o echipa de profesionisti. Fondat in 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de marci in televiziune, presa scrisa, radio, online si productie.Q2M este o companie de vanzari, marketing, PR si comunicare online, formata la sfarsitul anului 2010 prin achizitia de catre Global Digital Invest si management buyout a F5 X-Media, structura de vanzari interactive si proiecte cross-media a F5 Webcorp (parte a grupului Realitatea-Catavencu). Q2M ofera servicii complete de strategie si management al campaniilor digitale, vanzari [brokeraj] de spatii publicitare si solutii tehnice de maximizare a veniturilor din online fiind, totodata, organizatorul RoNewMedia.