Realitatea – Catavencu se extinde in zona de new media

Boardul director al Grupului Realitatea-Catavencu
a aprobat luni, 1 septembrie, mai multe proiecte importante in zona new media,
decizie care marcheaza trecerea fostei structuri online la statut de divizie
autonoma, de interes strategic pentru grup, potrivit unui comunicat remis
NewsIn.

Divizia Business Media va beneficia de o noua
formula de conducere si functionare o data cu aprobarea proiectului Money
Consulting – o noua structura a grupului care va oferi servicii premium de
consultanta de afaceri.

Noua divizie va fi adiminstrata de Money
Consulting – companie al carei presedinte este Sorin Freciu, actualul redactor
sef al Money Channel, iar directorul general va fi Dragos Nedelcu, actual
manager de proiecte speciale al grupului.

Operatiunile incluse in Divizia Business,
televiziunea The Money Channel, cat si cotidianul Business Standard
si saptamanalul Money Express , vor fi conduse in continuare de Onut
Dragomirescu, respectiv Andreea Rosca.

Potrivit comunicatului, New Media devine o
structura de sine statatoare in cadrul grupului Realitatea – Catavencu,
managing director al noii divizii fiind numit Dragos Stanca, fost director
Business Media amp; Online. In subordinea sa se vor afla atat operatiunile
online existente, cat si consortiul de companii care se va forma in jurul
proiectului F5 (investitii si parteneriate new media).

Deciziile luate azi reconfirma decizia
strategica Realitatea-Catavencu de a ramane cel mai dinamic grup media din Romania.
Ritmul de crestere realizat in semestrul I in New Media ne-a obligat sa
grabim procesul de constituire si consolidare a acestei noi divizii. De
asemenea, sunt convins ca, prin infiintarea Money Consulting, divizia de
business media – care contine acum o televiziune foarte tanara, dar care s-a
impus ferm pe piata, si doua produse print lansate cu succes anul trecut – isi
va accentua ritmul de crestere inregistrat pana acum , a declarat Sergiu
Toader, presedintele Realitatea-Catavencu.

Dragos Stanca (34 de ani) are 13 ani de
experienta in media. In cursul anului trecut, Stanca a coordonat restructurarea
diviziei publishing a grupului Realitatea-Catavencu, realizand in paralel
strategia de relansare a ziarului Cotidianul si lansarea cotidianului Business
Standard si a saptamanalului Money Express. Ulterior structurarii grupului pe
divizii (quality, business si lifestyle) in functie de target, Stanca a preluat
Divizia Business Media (Money Channel, Business Standard si Money Express)
demarand, in paralel, constituirea diviziei New Media si structurand proiectul
de investitii online F5.

Sorin Freciu (40 de ani), redactor sef si
realizator la Money Channel, lucreaza de patru ani in presa si are in
spate peste 11 ani de experienta in management.
Dragos Nedelcu (33 de ani) este absolvent al facultatii de jurnalistica. A
facut parte din echipa care a lansat Ziarul Financiar . Ulterior, a
devenit redactorul sef adjunct al revistei Capital , iar din 2007
s-a alaturat grupului Realitatea-Catavencu din pozitia de manager de proiecte
speciale.

Grupul Realitatea-Catavencu, singurul grup de
media integrat romanesc, desfasoara activitati in toate ariile de business
mass-media, avand operatiuni in televiziune, publishing print si online, new
media, radio, agentie de presa si indoor tv. Grupul este primul din Romania
si printre primele din Europa care a decis sa-si grupeze toate activitatile in
functie de consumator, nu in functie de mediul de distributie.

Managementul a fost structurat, astfel, pe
produse diverse (radio, tv si print), grupate in divizii: Quality (Realitatea
TV, Realitatea FM, Academia Catavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Idei in
Dialog), Business Media (Money Channel, Business Standard, Money Express,
IQads) si Lifestyle (Romantica, 24FUN, Tabu, Superbebe, Aventuri la Pescuit,
J’adore, Bucataria pentru toti).

Acestor trei divizii li se adauga cealalta
structura strategica a grupului – agentia de presa NewsIN – structura care
coordoneaza integrarea editoriala la nivel de grup – reteaua digital signage
Monopoly TV si, incepand de astazi, noua divizie New Media (toate site-urile
actuale ale grupului si consortiul de companii care fac parte din proiectul
F5).