Romanii au talent a fost lider absolut de audienta pe toate targeturile

Marea finala a emisiunii Romanii au talent difuzata luni, 25 aprilie, intre orele 20:28 – 00:34 a avut in momentul anuntarii castigatorului o cota de piata fabuloasa de 71,7 la suta pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani.Asta inseamna ca aproape 3 sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis, se uita la ProTV, la emisiunea “Romanii au talent” pentru a vedea care este marele castigator.Vezi aici ce cred romanii despre castigatorul concursului Romanii au TalentVezi aici video cu evolutia lui Adrian Tutu in finala ProTV a fost lider absolut de audienta pe toate targeturile, asa se face ca audienta medie inregistrata la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 19,6 puncte de rating si 49,2% cota de piata, meciul de fotbal Steaua – Dinamo difuzat de DigiSport obtinind doar 2,9 puncte de rating si 7,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a situat abia pe locul al patrulea cu 1,7 puncte de rating si 4,2% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, ProTV isi pastreaza pozitia de lider absolut cu o audienta medie de 18,4 puncte de rating si 43,4 cota de piata devansind si de aceasta data audientele celorlalte televiziuni la distanta foarte mare. Astfel, meciul de fotbal difuzat de DigiSport a obtinut o audienta de 6 ori mai mica, adica 3 puncte de rating si 7% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a situat tot pe pozitia a patra cu 2,3 puncte de rating si 5,5 procente.