Serviciile online ale companiilor de PR, inca necunoscute

„Online” este un cuvant cool, in trend si din ce in ce mai rost in prezentari, conferinte si prezentari de relatii publice, dar piata locala de servicii din acest domeniu este inca in faza de testare, atat din partea companiilor, cat si din partea agentiilor de comunicare, a spus Bogdan Theodor Olteanu, head of PR division in cadrul Millenium Communications, intr-un interviu acordat MONEY.ro.„De fapt, toata lumea este in ceata. E o poveste foarte tanara, e normal sa nu stim sa estimam lucruri”, spune Olteanu. Oficialul Millenium Communications a sustinut in cadrul Zilelor Biz o prezentare in care a simulat un studiu de caz: cat costa, de fapt, PR-ul online? O campanie medie de PR online poate costa, lunar, 2110 euro.„Vreau sa combat faptul ca se spune ca PR-ul online este ieftin. Efortul principal, in PR, este efortul de consultanta, de resurse umane, care este acelasi. Nu inteleg de ce atat companiile, cat si clientii de PR subestimeaza mult costurile pe online”, afirma Olteanu.El recunoaste ca s-a lovit de aceasta problema, cu primele conturi sale conturi de PR online, cand a subestimat mult „fee-urile”.„Cand am ajuns la sfarsitul lunii si m-am uitat pe timesheet sa vad cat munceau oamenii aia si mi-am tras linie…munceau de trei ori mai mult decat erau platiti, ca numar de ore vs cat facturam eu”, spune Olteanu.Citeste mai mult pe Money.ro