Situatie trafic pe DN1 – 17 ianuarie 2009

Din cauza lucrarilor ce se efectueaza pentru supralargirea partii carosabile si montarea pilonilor la pasajul rutier subteran de pe Drumul National 1, in zona Aeroportului Baneasa, circulatia rutiera se desfasoara pe doua benzi, atat pe sensul de iesire cat si pe cel de intrare in Capitala, informeaza Brigada de Politie Rutiera intr-un comunicat de presa remis MondoNews.Politistii recomanda conducatorilor auto sa evite, pe cat posibil deplasarile in aceasta zona, sa circule cu atentie si sa respecte semnificatia semnalizarii temporare.Pentru evitarea aglomerarii traficului rutier pe DN1, Politia Rutiera recomanda soferilor urmatoarele trasee ocolitoare: – P-ta Charles de Gaulle – Bd. Aviatorilor – Str.Nicolae Caramfil – Bd. Aerogarii – DN1;- Bd.Bucurestii Noi – Sos.Ionescu Sisesti – Str.Jandarmeriei – DN1;- Sos. Colentina – Str. D-na Ghica – Sos. Petricani – Sos. Pipera Tunari – Str. Erou Iancu Nicolae – Aleea Privighetorilor – DN1.- DN1 pana la Balotesti –Corbeanca – Buftea – Mogosoaia;- Sinaia – Moroieni – Fieni – Targoviste – Baldana. Soferii sunt sfatuiti sa aleaga urmatoarele rute alternative pentru intrarea in Bucuresti:- DN1 pana la Balotesti –Corbeanca – Buftea – Mogosoaia;- Sinaia – Moroieni – Fieni – Targoviste – Baldana – Bucuresti. La aceasta ora in Capitala traficul rutier se desfasoara cu dificultate pe mai multe artere:- Drumul National 1 sensul de iesire cat si cel de intrare in Capitala;- Bd Iuliu Maniu, Sos Lujerului in zona intersectiei cu Bd Vasile Milea;- Bd G-ral Magheru, Bd I.C.Bratianu precum si Bd Unirii;- Cal Calarasilor, Bd Corneliu Coposu precum si Piata Sf Vineri;- Bd Tineretului, Cal Vacaresti, Piata Sudului si Sos Oltenitei;- Sos Colentina, Str D-na Ghica, Sos Mihai Bravu;- Cal 13 Septembrie, Sos Progresului si zona Razoare.De asemenea, datorita temperaturilor scazute si a caderilor de precipitatii, partea carosabila a devinit umeda si alunecoasa, dand posibilitatea formarii poleiului, in special dimineta si seara.In aceste conditii, un mare pericol il reprezinta si partea carosabila, in special cea formata din piatra cubica dar si din zona pasajelor rutiere, unde din cauza diferentelor de temperatura se poate forma poleiul.