Sony va sponsoriza UEFA pana in 2012

Forul european de fotbal a anuntat prelungirea
acordului de sponsorizare cu Sony Europe pentru Liga Campionilor, pentru
sezoanele 2009–2012, potrivit unui comunicat de presa emis luni de companie.

Suntem deosebit de multumiti de faptul ca o
companie cu adevarat globala precum Sony a ales sa-si prelungeasca
parteneriatul cu UEFA si Liga Campionilor. UEFA Champions League continua sa
fie o platforma foarte valoroasa pentru partenerii nostri si suntem siguri ca
va oferi Sony oportunitati excelente de a fi in contact cu fanii si de a-si
consolida identitatea de brand , a declarat director de Marketing al UEFA,
Philippe Le Floc’h.

Sony Europe este al doilea dintre cei sase
sponsori oficiali ai Ligii Campionilor Europeni la Fotbal pentru care UEFA
anunta prelungirea acordului de parteneriat pentru perioada 2009-2012,
parteneriat ce a inceput in 2006.

Sony este producator de sisteme audio, video, de comunicatii
si tehnologie a informatiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru
destinatii profesionale. In Europa, a inregistrat vanzari consolidate de 12,73
miliarde euro (2.328 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31
martie 2008. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz
din Berlin, este responsabila pentru afacerile cu produse electronice din
Europa si a inregistrat vanzari consolidate de 9,55 miliarde de euro pentru
aceeasi perioada.

Sony a inregistrat vanzari consolidate anuale de
55,44 miliarde de euro (8.871 miliarde de yeni), pentru anul fiscal incheiat la
31 martie 2008, bazate pe o rata medie de schimb de 160 yeni la 1 euro. Detine
aproximativ 180.500 angajati in toata lumea.