Studiu de audienta pentru bloguri si in Romania

Primul studiu de audienta pentru blogurile romanesti, demarat miercuri de agentia Standout, va urmari extragerea datelor demografice si comportamentale despre cititorii blogurilor romanesti, au anuntat reprezentantii agentiei.Studiul, bazat pe un chestionar online, va fi efectuat in februarie, iar primele rezultate vor fi anuntate la inceputul lunii martie. Fiecare blog dintre cele incluse in studiu va beneficia de un profil sociodemografic al cititorilor, iar companiile interesate de publicitate pe bloguri vor putea beneficia de analize personalizate pentru anumite grupuri-tinta.„Anul 2009 va fi unul in care publicitatea pe bloguri se va profesionaliza. Avem deja un numar semnificativ de bloguri cu audienta, acum avem nevoie de date pentru a ne ajuta sa planificam cat mai bine campaniile publicitare pe bloguri ”, spune managerul general de la Standout, Ionut Oprea.Studiul este sustinut de majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri, printre care iLeo (Leo Burnett), Media Direction (BBDO), Mediaedge:cia (WPP), MRM (McCann Erickson), Zed Digital (Publicis), OgilvyOne, New Media (The Group).