TUI incepe promovarea destinatiilor turistice din Romania

Ministrul Turismului Elena Udrea s-a intalnit, marti, cu reprezentantii tour-operatorului german TUI, in vederea evaluarii pasilor parcursi pentru revenirea TUI in Romania din anul 2010 si pentru stabilirea unor noi directii de colaborare pe termen mediu si lung.In cadrul intalnirii, a fost prezentat si proiectul viitoarei brosuri dedicate Romaniei, brosura ce va fi tiparita de TUI in cursul acestei luni si va fi distribuita pentru anul 2010 in peste 10.000 de agentii revanzatoare din Germania. Brosura de promovare a Romaniei ca destinatie turistica, cu accent pe litoralul romanesc, reprezinta primul pas parcurs in colaborarea intre Ministerul Turismului si tour-operatorul german TUI, proiect demarat in martie 2009, la Targul de Turism de la Berlin, cand a avut loc prima discutie pe tema revenirii TUI in Romania. Ambii parteneri au fost de acord ca acest tip de colaborare este benefic si ca nu trebuie sa se limiteze la anul 2010, ci trebuie extins si dezvoltat pe alte produse turistice din Romania si pe alte piete sursa de turisti din Europa.”Multumim reprezentantilor TUI ca au avut incredere in faptul ca Romania este un partener credibil din punctul de vedere al eforturilor pe care le face pentru dezvoltarea turismului. Garantia TUI pentru Romania este extrem de importanta, este un atuu pe care trebuie sa stim sa il conservam si sa il multiplicam in perioada urmatoare”, a declarat ministrul Elena Udrea la finalul intalnirii. In acest sens, Romania va continua si in anul 2010 sa-si prezinte oferta turistica in cadrul targurilor de profil organizate in Germania. De asemenea, Ministrul Turismului considera necesara colaborarea cu TUI si in alte actiuni menite sa promoveze Romania pe piata germana.Eden Gero, manager de produs al TUI Germania a adaugat: ”Imi doresc sa fie o actiune lunga, plina de succes, care sa continue si in 2011, si in 2012 si multi ani de acum inainte … Am decis sa ne intalnim cat mai des posibil, atat pentru a discuta despre evolutia pietei, cat si pentru a stabili care sunt masurile de marketing pe care sa le luam impreuna pentru a promova si vinde cat mai bine Romania pe piata europeana si nu numai”.