nbsp;
O firma care a participat la realizarea brandului turistic al Romaniei este actionara si la CSOP, institutul de sondare a opiniei publice cu care a lucrat PDL in ultimele campanii electorale.
Una dintre companiile care au castigat licitatia pentru realizarea brand-ului turistic al Romaniei, Taylor Nelson Sofres, detine 32% din actiunile Centrului pentru Studierea Opiniei si Pietii (CSOP) SRL, dezvaluie revista Kamikaze. Actiunile sunt detinute de filiala din Amsterdam a TNS, potrivit datelor din Registrul Comertului. Actionar majoritar la CSOP este Balkan-British Social Surveys, din Bulgaria.
CSOP este firma cu care au lucrat democrat-liberalii in ultimele campanii electorale, fiind numita deseori de presa centrala quot;institutul de casa al PDL quot;.
Brandul turistic al Romaniei, cu sloganul quot;Explore the Carpathian garden quot;, lansat joi la Shanghai, a starnit o serie de controverse. Cea mai importanta este cea legata de originalitatea logo-ului.
Citeste mai mult pe site-ul Realitatea TV