Google, Microsoft si Walmart sunt cele mai valoroase branduri din lume in 2011, potrivit unui top realizat de compania de consultanta Brand Finance, citat de Antena 3.Potrivit topului, compania Google este cel mai valoros brand al anului 2011, in timp ce Coca-Cola iese pentru prima data din primele zece clasate. Google a inlocuit ocupantul primului loc de anul trecut, Walmart, cu o valoare totala estimata la 44,29 miliarde de dolari.Pe urmatoarele locuri se claseaza Microsoft, Walmart, IBM, Vodafone, Bank of America, General Electric, Apple, Wells Fargo si AT amp;T.Iesirea gigantului Coca-Cola din top zece se explica prin faptul ca cei mai multi consumatori s-au indreptat spre sucuri naturale sau necarbonatate.
Topul celor mai valoroase branduri din lume in 2011: Google ocupa primul loc, Coca-Cola rateaza top 10
- Categories: Economie
- Tags: AppleBrand Financecel mai valoros brandcoca colagoogleIBMMicrosoftvodafoneWells Fargo
Articole Similare
FCSB, noua campioană din Superliga.....după nouă ani de așteptare
de
Vlad Economu
aprilie 28, 2024
1 mai 2024. ANPC avertizează românii înainte de minivacanță: ”Aveți grijă!”
de
Vlad Economu
aprilie 27, 2024
Tot ce trebuie să știi despre procesul de creare al unui magazin online
de
Vlad Economu
aprilie 25, 2024