Alte 3 țări se alătură procesului intentat giganților de internet care au interzis publicitatea la crypto monede

Organizațiile de crypto monede și Blockchain din Elveția, Kazahstan și Armenia s-au alăturat, recent, celor din Rusia, China și Coreea de Sud care vor intenta un proces comun împotriva marilor companii de internet după interzicerea publicității referitoare la crypto, informează RNS.

Intenția deschiderii procesului comun împotriva giganților Google, Twitter și Facebook a fost dezvăluită pentru prima oară pe 27 martie. Organizațiile care inițial au depus reclamația au fost Asociația Rusă a crypto monedelor și Blockchainului (RACIB), Asociațiile de afaceri din Coreea de Vest și LCBT, o asociație chineză de investitori în crypto monede.

Potrivit lui Yury Pripachkin, președintele RACIB, noii membri ai procesului comun includ astfel de asociații precum firma Swiss InnMind Fintech, Asociația armenească de Blockchain și Asociația Kazahă de Blockchain și crypto monede.

Procesul comun va fi intentat în luna mai 2018 la New York. Fondurile pentru avocații acuzării vor trebui colectate pe un portofel digital înregistrat în Estonia, a menționat Pripachkin.

Citește și: ASOCIAȚIA EURASIATICĂ A CRYPTO MONEDELOR ȘI BLOCKCHAIN-ULUI DĂ ÎN JUDECATĂ GIGANȚII SOCIAL MEDIA

În data de 30 ianuarie, Facebook a interzis reclamele referitoare la ofertele pentru crypto monede și ICO, menționând “practici de promovare înșelătoare sau înșelătoare”. În martie, Google a urmat exemplul Facebook anunțând că va începe să blocheze anunțurile referitoare la zona crypto de orice tip în luna iunie 2018. La sfârșitul lunii martie, Twitter a confirmat că va interzice, de asemenea, anunțurile legate de zona cripto, cum ar fi ICO, schimburile de crypto monede și serviciile de portofel, cu excepția cazului în care acestea sunt companii publice.

Recent, Johnl McAfee, un inginer software și o figură foarte proeminentă în comunitatea crypto, a dezvăluit că taxează 105.000 de dolari pentru fiecare tweet pentru a promova proiectele crypto  și produse conexe, în ciuda faptului că a negat anterior faptul că tweeturile sale promoționale sunt plătite.