ANAF, cu ochii pe magazinele online si serviciile electronice

Comertul electronic are cresteri anuale impresionante. Incercand sa tina pasul cu prefacerile din business, Fiscul isi propune o strategie de control specifica acestui domeniu.

Cresterile de la an la an ale afacerilor din zona comertului electronic nu pot fi neglijate de Fisc, care trebuie sa se adapteze modificarilor pietei, scrie Capital.ro.

Reorientarea clientilor catre magazinele online si serviciile electronice impune o noua abordare si din partea autoritatilor fiscale, mai ales cand, pentru acest an, de exemplu, estimarile arata ca piata de profil va atinge un miliard de euro.

Acolo unde sunt bani multi, care implicit pot aduce incasari pe masura la buget, apare inevitabil Fiscul.

Asa cum rezulta din precizarile Fiscului, principala metoda este corelarea nivelului de trafic de date cu raportarile privind rezultatele financiare. Iar rezultatele financiare nu sunt deloc neglijabile.

In strategia pentru 2013-2017, Agentia Nationala de Administrare Fiscala arata ca unul dintre obiective este „implementarea si dezvoltarea controlului comertului electronic”.