sâmbătă, februarie 4, 2023
Rss
Advertisement
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Homepage

ANGAJAT AL PRIMARIEI SECTORUL 3, SUSPECT DE LUARE DE MITA SI PROXENETISM

Ioana Alexandra de Ioana Alexandra
octombrie 28, 2015
1 Minute durata de citit
86
1
EXPLOATARE SEXUALA, JUDETUL ARGES, CAMPULUNG, PROXENETI, PERCHEZITII, DIICOT, ELEVE DE LICEU,
89
SHARES
444
VIZUALIZARI
Share on FacebookShare on Twitter

Angajatul de la DIRECTIA DE URBANISM a PRIMARIEI SECTORULUI 3, in biroul caruia au fost facute miercuri perchezitii, este suspectat de LUARE DE MITA si PROXENETISM, anchetatorii stabilind ca PUNEA DOUA TINERE SA SE PROSTITUEZE, au declarat pentru Mediafax surse judiciare.

Potrivit surselor citate, barbatul, care este expert in cadrul Directiei Urbanism de la Primaria Sectorului 3, INCHIRIASE UN IMOBIL unde doua tinere se prostituau pentru el, clientii fiind atrasi prin anunturi la mica publicitate.

CITESTE SI: PERCHEZITII DNA LA PRIMARIA SECTORULUI 3. ESTE VIZAT SERVICIUL DE URBANISM

Anchetatorii au stabilit, in timpul anchetei privind suspiciuni ca angajatul Directiei Urbanism a LUAT MITA, ca in paralel cu activitatea pe care o avea la Primaria Sectorului 3, se ocupa si de plasarea unor clienti care sa intretina relatii sexuale cu cele doua tinere.

Robert Negoita a anuntat dimineata pe Facebook ca DNA face o perchezitie la Primaria Sectorului 3, fiind vizata Directia de Urbanism, insa actiunea a fost de fapt desfasurata de DGA.

Sursa foto: evz

loading...
Articolul Anterior

CUPA ROMANIEI. SC BACAU – ASA TARGU MURES, SCOR 0-1

Urmatorul Articol

STEAUA a transferat trei tineri de perspectiva de la CEAHLAUL PIATRA-NEAMT

Similare

Psihologul criminalist Tudorel Butoi îi face praf pe frații Tate: ”Nu pot spune decât că acestor plângăcioși….
Social

Psihologul criminalist Tudorel Butoi îi face praf pe frații Tate: ”Nu pot spune decât că acestor plângăcioși….

februarie 2, 2023
Stenograme din dosarul Victor Pițurcă. Cum se împărțeau ”lovelele”
Social

Stenograme din dosarul Victor Pițurcă. Cum se împărțeau ”lovelele”

februarie 2, 2023
Ce salariu are Raed Arafat. Ce proprietăți deține șeful DSU
Social

Ce salariu are Raed Arafat. Ce proprietăți deține șeful DSU

ianuarie 31, 2023

Comments 1

  1. SMECHERI PESTE TOT? says:
    7 ani ago

    Mai este o luna si jumatate pana cand mersul trenurilor de calatori se vaschimba din nou. Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
    Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
    Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
    Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
    Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
    De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
    Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
    Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
    Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta. Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
    Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
    Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
    De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.

    O dovada in acest sens este faptul ca dupa suspendarea rutelor deservite de Regiotrans, CFR Calatori ar fi trebuit sa preaia acele trasee. Dar, din dispozitia lui Szentes, multe din aceste rute nu au fost operate de compania de stat din cauza faptului ca nu existau locomotive. In realitate, existau locomotive dar, fie ca nu aveau mecanici sau combustibil au fost tinute in depou. In plus, mai multe locomotive de la CFR Calatori erau inchiriate la firme private de transport feroviar de marfa”

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • Mondonews
  • Stiri
  • Administratie
  • Sport
  • Life
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Servicii SEO Bucuresti, profesionale © adfel.ro

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In