Angajatul de la DIRECTIA DE URBANISM a PRIMARIEI SECTORULUI 3, in biroul caruia au fost facute miercuri perchezitii, este suspectat de LUARE DE MITA si PROXENETISM, anchetatorii stabilind ca PUNEA DOUA TINERE SA SE PROSTITUEZE, au declarat pentru Mediafax surse judiciare.
Potrivit surselor citate, barbatul, care este expert in cadrul Directiei Urbanism de la Primaria Sectorului 3, INCHIRIASE UN IMOBIL unde doua tinere se prostituau pentru el, clientii fiind atrasi prin anunturi la mica publicitate.
CITESTE SI: PERCHEZITII DNA LA PRIMARIA SECTORULUI 3. ESTE VIZAT SERVICIUL DE URBANISM
Anchetatorii au stabilit, in timpul anchetei privind suspiciuni ca angajatul Directiei Urbanism a LUAT MITA, ca in paralel cu activitatea pe care o avea la Primaria Sectorului 3, se ocupa si de plasarea unor clienti care sa intretina relatii sexuale cu cele doua tinere.
Robert Negoita a anuntat dimineata pe Facebook ca DNA face o perchezitie la Primaria Sectorului 3, fiind vizata Directia de Urbanism, insa actiunea a fost de fapt desfasurata de DGA.
Sursa foto: evz
Mai este o luna si jumatate pana cand mersul trenurilor de calatori se vaschimba din nou. Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta. Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.
O dovada in acest sens este faptul ca dupa suspendarea rutelor deservite de Regiotrans, CFR Calatori ar fi trebuit sa preaia acele trasee. Dar, din dispozitia lui Szentes, multe din aceste rute nu au fost operate de compania de stat din cauza faptului ca nu existau locomotive. In realitate, existau locomotive dar, fie ca nu aveau mecanici sau combustibil au fost tinute in depou. In plus, mai multe locomotive de la CFR Calatori erau inchiriate la firme private de transport feroviar de marfa”