Apelează la serviciul de filmări dronă pentru publicitate eficientă!

Modul in care iti promovezi afacerea are o influenta destul de mare asupra castigului pe care il vei avea in urma acestei publicitati. Tocmai de aceea, specialistii in marketing recomanda ca antreprenorii sa foloseasca cele mai noi metode de pe piata pentru a depasi concurenta. In cazul de fata, metoda de publicitate prin filmari drona reprezinta ultimul ragnet, insa acest lucru nu tine doar de un moft, ci este cu adevarat eficient.

Videografia cu drone a devenit cea mai tare tendinta in marketingul de evenimente, in special in ultimii ani, oferind o modalitate unica si captivanta de a captura imagini video – care poate oferi beneficii semnificative pentru campaniile de marketing.

Si avand in vedere ca videoclipul este cel mai performant tip de continut pe toate platformele sociale, cautarea unor modalitati noi si captivante de a incorpora videoclipuri ar putea fi esentiala – iata o privire la cateva dintre modalitatile prin care videoclipurile cu drone pot contribui la cresterea implicarii pentru marketingul digital eforturi.

Fotografii aeriene

Inainte de utilizarea dronelor comerciale, singura modalitate de a produce o lovitura aeriana era sa inchiriezi un elicopter si un pilot autorizat si sa ii ridici in aer in momentul perfect. Nu numai ca acest lucru necesita cheltuieli semnificative, dar exista si cerinte de licentiere, inregistrarea planurilor de zbor, calendarul etc. Intregul proces este foarte greu de utilizat – in timp ce poate, de asemenea, perturba integritatea evenimentului in sine.

Dronele fac fotografiile aeriene mult mai simple, de o calitate mult mai ridicata – in timp ce le fac disponibile la un cost semnificativ mai mic decat in trecut.

Fotografii in miscare

Videografia cu drone este deosebit de populara pentru evenimentele care au o actiune rapida, cum ar fi evenimentele sportive. Poti obtine o drona aproape de actiune fara a va impiedica, si se poate deplasa si zbura pe teren chiar alaturi de jucatori. Acest lucru se apropie mai mult decat poate un fotograf, permitand in acelasi timp realizarea de fotografii si videoclipuri. Desigur, este nevoie de un nivel de abilitate pentru a stapani astfel de fotografii, dar angajarea din nou a operatorilor de drone cu experienta reprezinta o fractiune din costul fotografiilor aeriene anterioare si, dupa cum poti vedea, produce imagini uimitoare.

Cum se foloseste videografia cu drone pentru marketingul evenimentelor

Iata cateva note rapide de inspiratie despre modul in care poti utiliza fotografii cu drone pentru evenimentele organizate:

Trebuie lansata drona in aer pentru a obtine o vedere excelenta asupra a tot ce se intampla in timpul evenimentului (sau pre-sau post-productie). Aceasta surprinde intreaga experienta intr-un mod care atrage atentia, pe care publicul  il va adora.

Transmite in direct evenimentul pe masura ce se intampla. Unele drone au acum functii de streaming live, astfel incat sa poti filma de fapt evenimentul dintr-o serie de unghiuri pentru a obtine un videoclip super-imersiv pe care urmaritorii de acasa il pot viziona chiar daca nu au putut ajunge la eveniment. Streaming-ul live functioneaza, de asemenea, excelent pentru a fi afisat pe monitoare pentru a oferi participantilor o experienta mai cuprinzatoare.

Arata in culise pe masura ce te pregatesti pentru eveniment. Fotografiile aeriene ale unei scene in curs de pregatire sau realizarea unei productii pot fi o modalitate excelenta de a genera emotie inainte de eveniment.

Fa fotografii aeriene sau planuri de aproape pe care le poti utiliza in materialele de marketing pentru urmatorul  eveniment. Fotografia profesionala poate ridica calitatea perceputa a unui eveniment, astfel incat data viitoare in jurul tau sa atragi si mai multi clienti – si poate chiar la un pret mai ridicat.

Pune drona in spectacolul tau. Dronele pot fi operate ca parte a divertismentului si / sau pot fi folosite pentru a ajuta participantii la eveniment sa vada alte parti ale scenei sau locului de desfasurare pentru o experienta captivanta.

Afiseaza o prezentare generala a tuturor activitatilor pe care le oferi. De exemplu, la un festival de muzica, drona poate fi operata peste spatiu pentru a arata mai multe scene si audiente simultan.

Videografia cu drone poate functiona bine pentru a evidentia implicarea unui sponsor intr-un eveniment. Poti utiliza fotografierea cu drone pentru a demonstra unde este standul sponsorului, unde sunt produsele acestora sau cum participa. Videoclipurile si fotografiile cu drone sunt impresionante si sunt considerate, in continuare, noi si remarcabile, ceea ce inseamna ca este probabil sa fie distribuite pe retelele de socializare fata de fotografiile simple din perspectivele traditionale.

Adesea, fotografiile si tururile traditionale ofera o vedere mica, partial ascunsa a unei zone sau a unei cladiri. Cu dronele, poti obtine o imagine completa a intregii locatii . Este ieftin, avand in vedere alternativele. Cat de usor este sa contractezi un fotograf cu drone fata de un elicopter pentru a obtine aceleasi fotografii!

In plus fata de zona care se concentreaza pe sedinta foto, poti arata cu usurinta cartierul si comunitatea din jur.

Desigur nu toata lumea are acest talent de a filma cu drona si cel mai bine este sa apelezi la o firma profesionala precum flyartproduction.ro, o firma din Bucuresti specializata in filmari drona. Serviciile oferite de flyartprodction.ro nu sunt apreciate doar de antreprenori si firme care doresc sa isi faca o publicitate impecabila, ci si de oameni care doresc sa surpinda momentele frumoase din viata lor. Filmarile cu drona se pot folosi si pentru a face filmari de nunta, astfel evenimentul poate fi filmat in mai multe cadre oferind o amintire deosebita!