Asociatia Telefonul Copilului strange FONDURI pentru a angaja MAI MULTI SPECIALISTI

Asociatia Telefonul Copilului a lansat campania “Nu putem alege intre lacrimi“, care are ca scop strangerea de fonduri in vederea angajarii MAI MULTOR SPECIALISTI care sa raspunda solicitarilor celor mici.

Potrivit organizatiei, peste 100.000 de copii suna anual la Telefonul Copilului 116.111, insa numarul psihologilor si asistentilor sociali ai asociatiei nu este suficient pentru a face fata solicitarilor primite, apelurile a zeci de mii de copii abuzati, descumpaniti si singuri ramanand fara raspuns. Astfel, asociatia Telefonul Copilului are nevoie sa angajeze MAI MULTI SPECIALISTI – asistenti sociali si psihologi – pregatiti sa dea cel mai bun raspuns atat copiilor care au nevoie de ajutor urgent, aflati in diverse situatii de abuz, cat si celor aflati in pragul depresiei, speriati, tristi sau singuri.

Campania incurajeaza romanii sa trimita un SMS in valoare de 2 Euro la 8840, pentru ca Telefonul Copilului sa aiba capacitatea de a raspunde tuturor apelurilor primite, oferind astfel asistenta tuturor micutilor care au nevoie de ajutor.

Citeste si: STUDIU: Doua treimi dintre copiii victime ale FENOMENULUI BULLYING nu cer ajutorul parintilor

Potrivit reprezentantilor asociatiei, specialistii de la Telefonul Copilului sunt confruntati cu nevoia de a face o alegere de fiecare data cand raspund unui apel telefonic, existand mereu riscul ca unul dintre apelurile care raman in asteptare sa vina de la un copil cu probleme mai grave fata de ale celui caruia i s-a raspuns. Astfel, pentru fiecare copil care primeste un raspuns la Telefonul Copilului, sunt doi copii care aud tonul ocupat. Nimeni nu poate sa stie cat de urgente sunt problemele copiilor ramasi in asteptare, nici cat timp vor ramane la telefon, nici daca vor mai suna vreodata, mai spun reprezentantii asociatiei.

Citeste si: TELEFONUL COPILULUI: Copiii reclama neintelegeri cu parintii din cauza NOTELOR MICI de la BAC

”De 13 ani incercam ca fiecare apel catre Telefonul Copilului sa primeasca raspuns. Pentru unii copii, insa, telefonul suna ocupat. Poate vor reveni si ne vor cere din nou ajutorul. Dar uneori nu exista a doua sansa. Impreuna cu echipa Geometry Global am transpus povestea Telefonului Copilului in ritmul ”an-tan-te”, un joc de cuvinte care te trimite inapoi in timp la anii si jocurile copilariei, dar, totodata, te face sa constientizezi realitatea noastra. La Telefonul Copilului luptam in fiecare zi ca fiecare copil sa aiba sansa de a se juca fericit si azi, si maine. In fiecare zi. Vrem sa lasam jocurile copilariei – cele in care un copil ramane pe dinafara la fiecare runda – acolo unde le este locul: in fata blocului, in curte, la scoala. Fiecare copil merita si are dreptul sa primeasca ajutor atunci cand are nevoie. Cu 2 euro donati la 8840, ne puteti ajuta sa ne asiguram ca bucuria copilariei, departe de abuzuri si durere, poate fi o certitudine a fiecarui copil”, declara Catalina Florea, Director Executiv, Asociatia Telefonul Copilului.

Campania se desfasoara in perioada 16 decembrie – 28 februarie.

Sursa foto: galasocietatiicivile.ro