AUTOSTRADA PITESTI-SIBIU continua sa ramana la stadiu de proiect. Desi Romania trebuia sa plateasca doar 15% din pretul total de 1.8 miliarde de euro, restul fiind bani europeni, din 2008 si pana astazi nu s-a construit nimic.
De la un ministru la altul si de la un premier la altul, costul AUTOSTRAZII PITESTI-SIBIU s-a schimbat, informeaza realitatea.net. Au expirat documente, au fost introduse masuri de calcul noi, dar in realitate nu s-a construit nimic.
Citeste si: NOI STUDII DE FEZABILITATE PENTRU AUTOSTRAZILE SIBIU-PITESTI, SIBIU-FAGARAS SI CENTURA NORD A CAPITALEI
In ultimii doi ani si jumatate AUTOSTRADA SIBIU –PITESTI a fost estimata de cei care ne conduc la multe miliarde de euro, la fiecare aparitie in public suma varia de la 3 la 6 miliarde de euro.
Totusi, potrivit studiului de fezabilitate din 2008, valoarea drumului era estimata la 3.2 miliarde de euro. Insa acest studiu a expirat in 2010 si de atunci CNADNR tergiverseaza procesul.
Conform standardelor de cost ale CNADNR, A1 SIBIU – PITESTI ar costa 1,77 miliarde. Vorbim de un cost mediu de 14,54 milioane de euro pe kilometru. Mai mult, din lungimea totala de 121 km, doar 25 km de autostrada traverseaza relieful montan.
KLAUS IOHANNIS: TRONSONUL DE AUTOSTRADA DINTRE PITESTI SI SIBIU TREBUIE REALIZAT OBLIGATORIU
Avem nevoie urgent de oameni harnici! Oamenii s-au convins de seriozitatea noastra, pentru ca le-am oferit pe loc dovada platii si contract legal! Primele castiguri au fost deja expediate! Oferta NU e MLM si NU e joc piramidal! Castigati lunar 300 dolari, lucrand simplu, 3 ore pe zi, ca operator online! Va trimitem detalii mai multe, dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email: [email protected]
“Regionala CFR Calatori Cluj a fost condusa nu demult de directorul Secara Vasile. Acesta a incheiat in 2008 un contract de inchiriere cu o firma privata din Orasul Jibou , jud Salaj, pe cinci ani de zile pentru terenul situat in vecinatatea terenului SNTFC. Dupa expirarea contractului in cauza, acesta a fost prelungit pentru inca cinci ani fara aprobarea SNTFC Bucuresti si fara a initia o noua procedura de licitatie, fiind semnat tot de Secara Vasile. In acest interval, firma privata si-a extins halele de productie intrind cu citeva zeci de metri patrati pe proprietatea SNTFC pe care nu avea contract. Mai mult, firma privata si-a intabulat terenul ocupat abuziv pe numele ei. Problema a apărut atunci cind SNTFC la rindul ei, a inceput demersurile de intabulare si a gasit proprietatea ocupata de vecini. Acest lucru a fost posibil cu acordul Directorului Secara Vasile care a semnat actele de vecinatate creind un FALS SI ABUZ IN DAUNA INTERESELOR STATULUI. In data de 8 mai 2013, SNTFC CFR Calatori si-a timis corpul de control la Cluj pentru a cerceta acest caz si pentru a stabili vinovatii, inclusiv recuperarea prejudiciului. Directorul Secara Vasile pus in fata abuzurilor pe care le-a facut, a refuzat sa ia la cunostinta cele constatate in scris si in ziua urmatoare nu a mai aparut la serviciu, anuntand ca este in concediu medical. O data cu fuga Directorului in concediu medical s-a mai constatat ca acesta nu avea numit inlocuitor, contrar regulamentului de organizare si functionare si ca nimeni nu avea specimen de semnatura, astfel ca salariatii riscau sa ramina fara salarii in data de 15 mai. Se pun urmatoarele intrebari: 1.De ce corpul de control a propus urmatorul targ: ,,demisia sau trimitem dosarul la DNA,,? 2.Cine raspunde de instrainarea domeniului privat al SNTFC si cum se va recupera ? 3.Cate contracte a mai incheiat Secara Vasile in decursul celor 12 ani cat a fost director ,o fi avut acordul directoarei de achizitii ???!!! ”