AVION PRABUSIT FRANTA: ULTIMELE DISCUTII dintre pilotii avionului Germanwings

AVION PRABUSIT FRANTA. Cotidianul german Bild a publicat duminica ultimele conversatii dintre cei doi piloti ai avionului Germanwings prabusit marti in Alpii francezi, confirmand ca pasagerii au avut timp sa inteleaga situatia, relateaza Le Point, in editia electronica.

AVION PRABUSIT FRANTA. Potrivit  primele 20 de minute de zbor au fost marcate de discutii banale intre pilotul Patrick S. si copilotul Andreas Lubitz. Capitanul ii explica lui Lubitz ca nu a avut timp sa mearga la toaleta la plecarea din Barcelona. La ora 10.27, pilotul ii cere lui Lubitz sa pregateasca aterizarea la Düsseldorf. Acesta din urma ii raspunde: “Sper”, “Vom vedea”.

CITESTE SI: AVION PRABUSIT FRANTA: Marturia SOCANTA a fostei iubite a copilotului SINUCIGAS

AVION PRABUSIT FRANTA. Pilotul iese din carlinga pentru a merge la toaleta, iar avionul incepe sa coboare. Dupa cateva minute se aude un “zgomot puternic” ca si cum cineva incearca sa intre in carlinga, scrie Bild. Apoi se aude vocea pilotului: “Pentru numele lui Dumnezeu, deschide usa!”. Pe fundal, pasagerii incep sa tipe, afirma cotidianul. Pilotul incearca in mod evident sa deschida usa cu toporul. Apoi striga: “Deschide nenorocita asta de usa!”.

AVION PRABUSIT FRANTA. In jurul orei 10.40, avionul Airbus atinge un versant si se aud tipetele pasagerilor. Acestea sunt ultimele zgomote de pe inregistrare, scrie Bild. La scurt timp dupa aceea, avionul loveste in plin un versant la viteza de 700 de kilometri pe ora si este pulverizat la impact.

CITESTE SI: AVION PRABUSIT FRANTA: PILOTUL a incercat sa intre in COCKPIT folosind un TOPOR

AVION PRABUSIT FRANTA. Sambata, cotidianul german a publicat un interviu cu o insotitoare de bord prezentata ca fiind fosta iubita a lui Lubitz, care consolideaza ipoteza potrivit careia tanarul copilot suferea de probleme psihice. Femeia afirma ca, atunci cand a aflat despre catastrofa, i-a revenit in memorie o fraza a copilotului: “Intr-o zi, voi face ceva care va schimba tot sistemul, si toata lumea imi va afla numele si isi va aminti de el”. Ea sustine ca daca Andreas Lubitz a facut acest lucru, atunci explicatia este ca el “a inteles ca din cauza problemelor sale de sanatate marele lui vis de a lucra la Lufthansa in calitate de comandant de bord si pilot de lung curier era practic imposibil”.