BLACK FRIDAY 2013. Cate milioane de romani ies de “Vinerea Neagra” la cumparaturi

Intr-un singur an, numarul romanilor care ies la cumparaturi sau care achizitioneaza de pe internet produse cu ocazia Black Friday s-a dublat, dupa cum arata un studiu.

Un studiu Daedalus Millward Brown releva faptul ca romanii cauta preturi bune mai ales la electrocasnice mici, haine si televizoare si ca de Black Friday 2013 peste 7,4 milioane de romani vor face cumparaturi, scrie realitatea.net. Astfel, pe 29 noiembrie, de Black Friday, peste sapte milioane de romani urmeaza sa acceseze siteurile pentru cumparaturi online sau sa mearga la shopping in diverse magazine care au reduceri cu ocazia acestei zile.

Potrivit studiului realizat de Daedalus, lista cumparatorului de Black Friday 2013 cuprinde urmatoarele categorii de produse: electrocasnice mici (39,8%), haine (22,9%), televizoare (15,3%), telefoane mobile (10,6%), incaltaminte (10,2%), laptopuri (10,1%), frigidere (5,5%), tablete (5,2%), masini de spalat (5,1%), aparatura foto si video (4%), ingrijire personala (4%) si cosmetice (3,9%).