BLACK FRIDAY 2016: CARE SUNT PRODUSELE CELE MAI VANATE DE ROMANI

BLACK FRIDAY 2016. Romanii vor cumpara, cu preponderenta, de BLACK FRIDAY 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici si frigidere, dar si telefoane mobile si masini de spalat, releva o cercetare realizata de Kantar Millward Brown Romania, data joi publicitatii.

BLACK FRIDAY 2016. Conform sondajului, anul acesta, in Vinerea Neagra, in topul preferintelor pentru cumparaturi se regasesc cel mai frecvent televizoarele (41%), electrocasnicele mici (32%) si frigiderele (25%). In acelasi timp, telefoanele mobile si masinile de spalat sunt urmatoarele doua categorii de produse aflate pe listele de cumparaturi pentru BLACK FRIDAY 2016, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de cate 22% dintre cei intervievati cu privire la intentia de achizitie.

CITESTE SI: BLACK FRIDAY 2016. MAGAZINELE CU PROMOTII IN PERIOADA REDUCERILOR NEBUNE

BLACK FRIDAY 2016. In 2016, aproape 60% dintre romani doresc sa cumpere ceva de BLACK FRIDAY 2016 si au raspuns la interviu cu ‘Probabil voi cumpara’ sau ‘Sigur voi cumpara’. Fata de medie, intentia este mai ridicata in randul tinerilor (18-34 de ani), a barbatilor sau a persoanelor care au mai facut vreodata cumparaturi online.

BLACK FRIDAY 2016. Totodata, numarul romanilor care au auzit de reducerile din cadrul BLACK FRIDAY 2016, evenimentul anului in comertul romanesc, a ajuns anul acesta la 78% in randul persoanelor cu varste intre 18 si 65 de ani, in crestere de la 71%, in 2015. Evenimentul prezinta o notorietate mai ridicata in randul tinerilor (18 – 34 de ani) si a persoanelor din mediul urban.

BLACK FRIDAY 2016. Topul preferintelor atunci cand vine vorba despre magazinele din care se vor face cumparaturi de BLACK FRIDAY 2016 este condus de eMag, cu 29,1% dintre sufragii, urmat de Altex (25,8%), Flanco (10,6%), Carrefour (5,1%), Media Galaxy (3,1%), Kaufland (3%), Auchan (2,3%), Dedeman (2,2%), Domo (1,6%) si Lidl (1,1%).

BLACK FRIDAY 2016. Per total, datele sondajului arata ca, in prezent, 43% dintre romani au achizitionat cel putin un produs dintr-un magazin online, in crestere de la 37%, in 2015. Cercetarea a fost realizata pe un esantion reprezentativ la nivel national, in randul a 2.000 de respondenti din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani. Interviurile au fost realizate telefonic in perioada 24 octombrie – 29 octombrie 2016, iar eroarea de esantionare este de +/-2,2%.

CITESTE SI: BLACK FRIDAY 2016. SFATURI IMPORTANTE DE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI

BLACK FRIDAY 2016. Kantar Millward Brown Romania este parte a retelei Kantar Millward Brown, agentie globala de cercetare de marketing specializata in evaluarea eficientei reclamelor, a comunicarii strategice, precum si a cercetarii de media si de brand equity. La nivel global, reteaua are mai mult de 87 de birouri si opereaza in 58 de tari. Kantar Millward Brown este parte din grupul Kantar, divizia de informatii pentru afaceri si consultanta a WPP.

Sursa foto: economica